APUA:ITSERUSKETUS MENI PILALLE, MITEN POISTETAAN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KIITOS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos laitoit äsken sen suihkeen, pese iho. Jos taas aikaisemmin ja ihosi on jo ruskettunut, niin ei vissii auta ku odotella =) Tai voit kokeilla jtn kuorintaa. Ei kai sitä saa millään pois?

sitruunalla....? sama toimii niillekin joitten sormet on tupakan kellastamat.. ainakin vähän haalistaa, hieroo sillä kuorella siis.... mieheni nakit kauheen näköset välillä kun se tota tupakkaa kiskoo ni on lähteny hyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:
En mä keksi muuta kuin tee ihokuorinta, rasvaile (tavallisella rasvalla ;) ) ja pese monta monta kertaa pesuaineilla. Eli siis "hankaat" pois vain...

Lisään vielä, etten mä sitä meinaa, että se kokonaan lähtisi "hankaamalla", pesemällä jne, mutta auttaa varmaan vähän ainakin. Ja kun tekee esim kuorinnan monena päivänä, niin pitäisi vaaleta nopeemmin..

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
sitruunalla....? sama toimii niillekin joitten sormet on tupakan kellastamat.. ainakin vähän haalistaa, hieroo sillä kuorella siis.... mieheni nakit kauheen näköset välillä kun se tota tupakkaa kiskoo ni on lähteny hyvin...

ja etikat ja soodat vielä päälle :D ... oikeasti mut toi sitruuna vaalentaa ainakin.

En osaa vastata, mutta tuli tästä mieleen oma 17 vuotta sitten tapahtunu juttu..
Olin 15 vuotias ja illalla oli treffit aivan upean jätkän kanssa. Menin sitten laittamaan naamaani itseruskettavaa ja siitä tuli aivan läikykäs, kelta-puna-ruskeen-kirjava.
Se oli niin kaamee etten poistunu huoneestani moneen päivään, en ees treffeille..
Sanomatta selvää, että se suhde lopahti alkuus ja nykyään tää mies on pirun rikas toimitusjohtaja, höh!

ikinä en oo sen jälkeen itseruskettavaa käyttäny, enkä käytä! Kauhiat traumat.. ;)

Käytin dove itse ruskettavaa nyt 3 päivää on jääännyt isoja läikkijä ja väri on kamalan kelta ruskee olkaa killtejä ja antakaa ohjeita milä sen itserusketuksen saa pois !!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytin dove itse ruskettavaa nyt 3 päivää on jääännyt isoja läikkijä ja väri on kamalan kelta ruskee olkaa killtejä ja antakaa ohjeita milä sen itserusketuksen saa pois !!

tuossahan noita ohjeita jo oli

Yhteistyössä