Ä
äippä
Vieras
Kävin terkkarissa ja se varoitteli et iso vaavi tulossa ku pää lantiossa ja jalat potkii kylkiluita. (Pää ei ollut kummiskaan vielä kiinnittynyt) RV 39+6 Pyllypystyssä oli masussa. Kumpa tää pian syntyis...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:niin että tarkoitti varmaan pitkä?eihän vauvan päänympärys jne.ole välttämättä aivan maximit.
Alkuperäinen kirjoittaja no:niin että tarkoitti varmaan pitkä?eihän vauvan päänympärys jne.ole välttämättä aivan maximit.
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Just joo, mulle myös ronklailtiin isoa vauvaa. " siis varmasti yli 4 kiloa!". Ja kehoittivat ottaa isoja vaatteita synnärille matkaan. Just ja ikinä en enää usko noita jos vielä joskus vauvan saan. Poika synty 3300g ja 50cm. Oli pikkasen sit isoja ne vaatteet mitä otin, potkaritki sai kääntää kahteen kertaan vyötäröltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Mahtuu tulemaan ku olen synnyttänyt 4045g pojanki. Mut että jos tää ois vielä isompi niin huh huh. Mut kiitos teile vastauksista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja no:niin että tarkoitti varmaan pitkä?eihän vauvan päänympärys jne.ole välttämättä aivan maximit.
Niin no sano vaan et kertoo lapsen koosta ku potkii kylkiluita ku pää lantiossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Just joo, mulle myös ronklailtiin isoa vauvaa. " siis varmasti yli 4 kiloa!". Ja kehoittivat ottaa isoja vaatteita synnärille matkaan. Just ja ikinä en enää usko noita jos vielä joskus vauvan saan. Poika synty 3300g ja 50cm. Oli pikkasen sit isoja ne vaatteet mitä otin, potkaritki sai kääntää kahteen kertaan vyötäröltä![]()