Apua! Irtisanomisajasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Eli jos irtisanon itseni, niin alkaako irtisanomiaika juosta samasta päivästä kun teen kirjallisen ilmoituksen vai mistä? Jos pomo on lomalla juuri sinä päivänä, kun mun pitäisi irtisanoutua, niin onko irtisanominen sitten virallinen? Vai alkaako irtisanomiaika vasta siitä päivästä, kun pomoni näkee irtisanomislapun?

Irtisanomisaika alkaa ilmoitusta seuraavana päivänä. Jos teet kirjallisen niin näkyyhän siinä päivämäärä. Jos menis niin et alkais sit ku pomo sen näkee, niin voihan se olla kattomatta sitä lappua vaikka vuoden.

Irtisanomisaika lähtee seuraavasta päivästä.

Onko teillä töissä vain yksi ihminen jolle voi jättää irtisanomisilmoituksen? Jollain tapaa todistettavasti sun täytyy tuo irtisanominen toimittaa jos pomo on matkoilla. Et voi vaan viedä lappua hänen pöydälleen odottamaan.

heh, toi olikin hyvä että pomo voi olla vaikka vuoden kattomatta sitä lappua :D :D

Mutta joo, meillä ei ole siis kuin yksi pomo. Muita työkavereita on muutama, joten riittäisköhän se, että näyttäis lapun vaikka niille. Vastaava pomo olen minä itse, joten itselleni en voi irtisanomislappua näyttää.

Mä yritin soittaa, ja kun ei koko päivänä vastannu laitoin tekstarin... Ja joo tiiän et tekstari on huono, mut en keksiny muuta keinoo... Ja toimitin siis paperiversionkin, mutta kun en ollu varma et sinäpäivänä näkee sen, niin siks tekstari.

Joo kurjalta mustakin tuntu, mut mun oli pakko saaha sen päivän aikana irtisanoutuminen tehtyä, niin siks toimin noin. Ja yritin siis 5 tunnin aikana 3x soittaa. Laitoin viestiin et kurja ilmoittaa tällä lailla jne...

Yhteistyössä