Apua hinnoitteluun, KIITOS! Kirppis kutsuu ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KIITS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KIITS

Vieras
1.Tummansin.kuomia 33 ja 36, siistit

2.Benettonin luonnonvalk.toppatakki 128cm, söpöstelytakkina ollut, MUTTA Nappilistasta lähtenyt nappeja irti :(

3.travallen toppahaalari 128cm, käytetty, mutta ehjä.

4.Naisten paitoja

1.Tummansin.kuomia 33 ja 36, siistit - 8eur

2.Benettonin luonnonvalk.toppatakki 128cm, söpöstelytakkina ollut, MUTTA Nappilistasta lähtenyt nappeja irti - 5eur

3.travallen toppahaalari 128cm, käytetty, mutta ehjä. - 5eur

4.Naisten paitoja - 2-4eur

[QUOTE="vieras";28368649]1.Tummansin.kuomia 33 ja 36, siistit - 8eur

2.Benettonin luonnonvalk.toppatakki 128cm, söpöstelytakkina ollut, MUTTA Nappilistasta lähtenyt nappeja irti - 5eur

3.travallen toppahaalari 128cm, käytetty, mutta ehjä. - 5eur

4.Naisten paitoja - 2-4eur[/QUOTE]

Minä taas en maksaisi talvikengistä tähän vuodenaikaan noin paljon, koska ei ole kuitenkaan 100 % varmaa, että kenkä on oikean kokoinen sitten kun talvi tulee. Syksyllä/alkutalvella voisin maksaa hyväkuntoisista kuoma-kengistä 8 e, keväällä 4-5 e. Nuo muut hinnat on mielestäni ok. :)

Nyt pitää saada kaappeja tyhjäksi ja siksi myös talvivaatetta pois...
Kuomat laitan 3.50€
Benettonin takki 4€
Travallen haalari 4€
Paidat 1-2€

ja sitten uffelle jos ei tee kauppaansa, kiitos avustanne!

[QUOTE="vieras";28368507]Rikkinäisiä vaatteita ei kannata missään nimessä viedä myyntiin. Ainakin siirryn seuraavaan pöytään jos näen yhdenkin rikkinäisen vaatteen pöydässä.[/QUOTE]

Olen melko pitkälti samaa mieltä. Jos siis vaatteessa on reikä, ei sitä kannata myyntiin viedä.

Mutta mm. haalareiden katkenneet jalkalenksut eivät mielestäni ole este myymiselle. Itse ostin lapselle kurikset, joiden jalkalenksut olivat katkenneet. Hintaa taisi olla 2€. Kotona vaihdoin 5 minuutissa uudet kumpparit ja hyvin näyttää pelittävän :)

Toi rikkinäisten vaatteiden myyminen on vähän kakspiippuinen juttu. Mitään rikkinäisiä leggareita en minäkään osta mutta olen ostanut esim. Ticketin sadehousut 1e vain koska vuori oli revennyt sisältä pienen matkan saumasta. Äkkiäkös sen ompeli kun housut oli muuten kunnossa. Samoin ostin Me&i housut 1,50e joissa oli vyölenkin kohdalla pieni reikä. Senkin saa korjattua niin ettei näy yhtään mitään. Mutta tosiaan hinnan pitää olla suhteessa kuntoon ja sellaista en osta mitä ei saa korjattua entisenlaiseksi.

• Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä