apua haalareiden kokoon sisaruksille joilla vuosi ikäeroa

elikkäs siis. stressaan tästä ehkä liiaksikin.. :headwall: mulla on 1,5v ja 2,5v sisarukset. nyt käytössä haalarit 80cm ja 92cm. aleista ostin sitten kokoa 104cm ja mietin että pitäisikö hankkia vielä koko 98cm..? varmaan ensi talvesta eteenpäin pitäisi olla haalareita koon välein. ja kun siis aleista haluaisin hankkia kaiken edukkaammin, kun ei tuota rahaa ole liikaa.. osasinkohan nyt ollenkaan muotoilla ongelmani oikein?? murehdin sitä että pienempi ei enää mahdu 92cm haalariin ja isommalle tuo 104cm menisi vielä vaikka toisenkin talven..

kiitos jos joku jaksaa avittaa.
:heart:

vieras
aika paljo se on lapsen koosta kiinni, ei siintä iästä. esim mä tiedän sisarukset joilla on päivälleen vuos ikäeroa ja ovat aivan saman kokoiset. ja toiset sisarukset joilla on hieman reilu vuos ikäeroa (joku kk) ja pituuseroa heillä on liki 20cm. ei tää tietty sua auta, mutta jos ovat muuten samalla "käyrällä" kasvaneet niin vois kuvitella että se 92cm menee sille nuoremmalle ens vuonna.

Tuohon on niin hirmuisen vaikea vastata kun lapset saattavat yhtäkkiä hujahtaa monta senttiä, itse ehkäpä ostaisin sen isomman puvun vielä kun eihän se haittaa jos pikkuisen on väljä.

Meillä lapsilla ikäeroa hieman alle 11kk, nuorempi on poika ja hyvin nopeasti otti isomman siskonsa kiinni pituudessa ja painossa. Ehkäpä n.3 ja 4-vuotiaina olivat jo ihan prikulleen saman kokoisia.
Nyt pituuseroa on sentti ja painokin ihan sama.

varmaan pitäisi se "puuttuva" kokokin hankkia. kun aika samaa linjaa ovat kasvaneet. ihme stressiä ihminen saa hankittua tällaisistakin asioista. harmittaisi vain niin kovasti jos nyt en alesta hankkisi sitä haalaria ja sitten huomaisinkin että sen tarvitsisin.. blääh. mut tosiaan, iso kiitos avusta ja "henkisestä tuesta". :flower: :flower:

Yhteistyössä