N
näin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Lapset syövät ihan liikaa lihaa . Enemän kasviksia ja perunaa, riisiä tai pastaa.
Ihminenhän on luotu lihan syöjäksi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Lapset syövät ihan liikaa lihaa . Enemän kasviksia ja perunaa, riisiä tai pastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Lapset syövät ihan liikaa lihaa . Enemän kasviksia ja perunaa, riisiä tai pastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Lapset syövät ihan liikaa lihaa . Enemän kasviksia ja perunaa, riisiä tai pastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sirkkeli:Teillä taitaa olla syömistapa ihan persiillään...
Alkuperäinen kirjoittaja kuinka ihmeessä :Tota kyllä ihmettelen että syödään 3 lämmintä ateriaa päivässä?!? + vielä välipaloja :O ettehän te muuta tee kun syötte sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja kuinka ihmeessä :Tota kyllä ihmettelen että syödään 3 lämmintä ateriaa päivässä?!? + vielä välipaloja :O ettehän te muuta tee kun syötte sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eilen illaksi tein 2l oma tekemää jogurttia, kaikki meni kera myslien ja marjojen ja leipää aikamoinen pino...
tänä aamuna meinasin keittää puuroa, pitäiskö keittää tuohon 10l:n kattilaan jos riittäis vähäksi aikaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:Löysinkin jo jogurtin valmistamisohjeen.Sehän on helppoa ja yksinkertaista.Täytyykin kokeilla =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Kasvavat lapset... Meillä sama ilmiö.
Aamulla keitetään puuroa ja syödään voileipien kera, lounaalla koitetaan ujuttaa reilusti salaattia mukaan lautaselle, samoin päivällisellä.
Grilliaterialle aina myös salaattia...
Ostetaan halpaa ruokaa ja koitetaan selvitä.
Meillä kun eivät salaattia syö kuin vanhimmainen. tomaatin, kurkun syövät siltään, porkkanaa rutustelevat mutta ei raasteena....
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Kasvavat lapset... Meillä sama ilmiö.
Aamulla keitetään puuroa ja syödään voileipien kera, lounaalla koitetaan ujuttaa reilusti salaattia mukaan lautaselle, samoin päivällisellä.
Grilliaterialle aina myös salaattia...
Ostetaan halpaa ruokaa ja koitetaan selvitä.
Meillä kun eivät salaattia syö kuin vanhimmainen. tomaatin, kurkun syövät siltään, porkkanaa rutustelevat mutta ei raasteena....
salaatin syöntiinkin oppii...
Ja minä laitan usein ruan joukkoon sieniä, kasviksia tai tomaattimurskaa, papuja niin ei tartteliha niin paljon. Annosmäärät on pienempiä, kun opettelee salaatin ja leivän syöntiin. Leipää joka atetialla, keittopäivänä useampi. Aamuisin puuro autaa pitämään nälän pitkään poissa.