A
av-mamma
Vieras
Moi, kuka ehtisi auttaa? Olen tässä pari päivää yrittänyt tietokoneella avata uutta ketjua vauva.fi sivustolle mutta aina kun painan sitä nappia, aloita uusi keskustelu, tulee teksi "hups, etsimääsi sivua ei löydy". Pystyn kyllä lukemaan ketjuja mitä siellä on, mutta jos yritän aloittaa uuden ketjun, tai vastata jo olemassa olevaan ketjuun, tulee tuo "hups, etsimääsi sivua ei löydy".
Ihan sama olenko kirjautuneena nimimerkilläni vai anonyymisti, en voi kirjoittaa sinne mitään. En ole tehnyt mitään että saisin bannia. Olen joskus saanut bannia ja silloin tuli vain ilmoitus, että olen saanut bannia. Nyt tulee vain tuo "hups"-juttu.
Mitä tämä tarkoittaa?
Ja samaan aikaan alkoi toinen ongelma, en pysty kirjautumaan hotmail-sähköpostiini. Kun menen hotmailin sivulle, se vain lataa ja lataa eikä tule sitä kohtaa, mihin kirjoittaa sähköpostiosoite ja salasana. Sivu on vain valkoinen koko ajan ja lataa.
Olen yrittänyt kahdella eri selaimella, molemmissa tulee sama juttu.
Kännykällä pääsen kirjautumaan hotmailiin ja lukemaan sähköpostejani.
En pääse kirjoittamaan vauva.fi-sivulle myöskään kännykällä, tulee sama ilmoitus kuin tietokoneessa!
Miksi en pysty tietokoneella???? Mitä voin vielä yrittää?
APUA!!!!
t. av-mamma
Ihan sama olenko kirjautuneena nimimerkilläni vai anonyymisti, en voi kirjoittaa sinne mitään. En ole tehnyt mitään että saisin bannia. Olen joskus saanut bannia ja silloin tuli vain ilmoitus, että olen saanut bannia. Nyt tulee vain tuo "hups"-juttu.
Mitä tämä tarkoittaa?
Ja samaan aikaan alkoi toinen ongelma, en pysty kirjautumaan hotmail-sähköpostiini. Kun menen hotmailin sivulle, se vain lataa ja lataa eikä tule sitä kohtaa, mihin kirjoittaa sähköpostiosoite ja salasana. Sivu on vain valkoinen koko ajan ja lataa.
Olen yrittänyt kahdella eri selaimella, molemmissa tulee sama juttu.
Kännykällä pääsen kirjautumaan hotmailiin ja lukemaan sähköpostejani.
En pääse kirjoittamaan vauva.fi-sivulle myöskään kännykällä, tulee sama ilmoitus kuin tietokoneessa!
Miksi en pysty tietokoneella???? Mitä voin vielä yrittää?
APUA!!!!
t. av-mamma