APUA !! EKA KERTA ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häseltäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häseltäjä

Vieras
olen 16 vuotias tyttö 160cm/55kg, syön e-pillereitä (diane nova) aknen takia.
olen tullut miettineeksi enemmän kuin paljon, että kun eka kerta tulee, niin mitäs jos olenkin liian ahdas, eikä poikaystäväni mahdu sisälleni. tamppooni menee sisälle ihan hyvin ja ilman ongelmia. mutta onko kellekkään tehty gynegologista toimenpidettä, että "ei olis niin ahtaat paikat" (enkä ees tiiä onko mulla, kuhan epäilen ja mietiskelin) jontekin..niinku suurennettu, tai mikä sen operaation nimi nyt onkaan..ja tarviiko siihen nukutusta ja tarviiko siitä kertoa vanhemmille??

Kiitos jos joku viitsii vastata <3 (:

Roskaa. Eikös niitä ole yleisempiäkin pelon aiheita nuorilla naisilla, kuten että entä jos ei kostu ja entä jos se sattuu kauheasti ja entä jos sillä ei seiso ja entä jos sillä on kauhean pieni ja entä jos sillä on kauhean suuri ja entä jos se laukeaa heti ja entä jos tulee raskaaksi ja entä jos tulee joku tauti ja entä jos...

Sitäpaitsi voithan hankkia dildon ja harjoitella sillä, niin tiedät mahtuuko vai ei.

Itselläni oli ihan sama pelko ennen neitsyyden menetystä. Ja sinnehän se sujahti, ilman mitään ongelmia :) Voithan mielenrauhan vuoksi käydä gynellä tutkituttamassa paikat, että onko mitään ahtauteen viittaavaa. Ei mitään hävettävää.

Alkuperäinen kirjoittaja en suosittele:
dildoa, paikat venyy löysäski ja yhdyntä ei onnistu kun elimistö tottuu teko-orkkuihin.

Höpöhöpö, tuossa ei ole mitään totta. Paikat ei dildosta (tai peniksestä) löysty ja orkku on orkku vaikka voissa paistaisi.

Et sinä kyllä mitään dildoa kuitenkaan välttämättä tarvitse. Kiihottumisvaihe valmistaa hyvin ottamaan miehen vastaan. Kannattaa siis odottaa, kunnes oikeasti tuntuu, että haluaa ja on valmis yhdyntään. Väkisin puserrettu "kyllä nyt varmaan kannattais päästä neitsyydestä" on kaukana siitä, mitä seksi parhaimmillaan on. Kun OIKEASTI haluat, myös OIKEASTI kiihotut ja homma hoituu siihen kuuluisaan tikanpojan puuhunajo -tapaan.

Sähellystä tietty varmaan mukana, jos kaksi ei-niin-kokenutta tilanteessa, mutta ei se mitään haittaa, jos halu on mukavasti messissä.

Itse joskus pelkäsin samaa. Mutta sainkin vain kommentteja sillloin ja vieläkin (vaikka siitä on 10 v), että ah, kun olen ihanan tiukka!tuntuu paremmalta molemmista. Eli parempi tiukka kuin iso lörö=)

Joo ja harvemmin mies edes huomaa, että kyseessä oli naisen eka kerta. Silloinen poikaystäväni ei tiedä tänä päivänäkään ( emme ole enää yhdessä ), että hän oli ensimmäiseni. Ei tullut verta eikä muutenkaan pahemmin sattunut.

Eli turha pelko. Toisaalta ei se ollut niin hekumallisen ihanaakaan mitä oli alunperin kuvitellut. Ainoa ajatus oli lähinnä, että eikö se nyt tämän kummosempaa ookkaan :D

Oikea orkku on emätinorkku. Dildoa käyttävien on vaikea enää saada oikeaa orgasmia aidolla miehen vehkeellä. Dildot ovat huomattavasti suurempia kuin oikeat vehkeet, joten kun siihen tottuu ei oikea miehen vehje tunnu miltään.

Voi kuule, molempia orkkuja voi saada erikseen ja yhtäaikaa. riippuu miten se homma hoidetaan. dildolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaan kuinka sitä vehjettä, dildoa tai sitä itseään, mies käyttää.

Yhteistyössä