auttakaa hyvät ihmiset!
Huutaa vaan kokoajan kun on hereillä, ei auta edes sylissäolo. Sitterissä rauhottuu muutamaksi sekunniksi ja huuto alkaa. Kapalointikaan ei auta,huutaa kahta kauheemmin.Ollaan kokeiltu korvikkeenkin vaihtoa mutta tuntuu että pahenee vaan. Toinen lapsi sai avun soijamaidosta,mutta nyt ei ole siitäkään apua. Nukahtaa ilmeisesti siihen kun väsyy huutamaan,vaikka nukahtaakin syliin mutta siis huutaa kokoajan ja sitten väsähtää siihen huutoon. Huuto on sellasta kirkuvaa ja raajat tosiaan ihan jäykkänä. Yöllä sama juttu,huutaa yöt läpeensä. Vauva on parin viikon päästä 2kk. Olen henkisesti aivan loppu eikä esikoiselle jää aikaa jonka sitten kostaa mulle rikkomalla koko tän kämpän ja ei mulla ole aikaa siivota kun pitää kokoajan pitää huutavaa vauvaa sylissä.Joten eletään sotkun ja kaaoksen keskellä kaikenlisäks. Mitä ihmettä teen? En ole nukkunutkaan kunnolla kohta 8 viikoon kun tää on ollut koko aika kaikki yöt itkua ja esikoisen raivoa..Cuplaton ja Disflatyl on yhtä tyhjän kanssa. Mikä auttaa, kertokaa hyvät ihmiset, en jaksa tällä tavalla enää!