Apua! Asiaa silmistä ja näön tarkastuksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Elikkäs osaatteko neuvoa että mistä saisi tietää tarkat silmien vahvuudet? tai siis olen käynyt optikolla monia kertoja eikä millään saa tarkasti mitattua silmieni vahvuuksia! aina lasit ihan persiillään ja alkaa jo ärsyttää! huvittaisi mennä autokouluun mutta enhän mä sinne voi mennä ennen kuin näen kunnolla! :s

Mene kunnon silmälääkärille, se osaa homman paremmin kuin optikko. Mulla on sen verran ongelmalliset silmät tai siis toinen siltä, että aina laseja uusittaessa pitää mennä silmälääkärille

Mene kunnon silmälääkärille, se osaa homman paremmin kuin optikko. Mulla on sen verran ongelmalliset silmät tai siis toinen siltä, että aina laseja uusittaessa pitää mennä silmälääkärille

Tuota vähän mietinkin, mutten ollut varma voiko silmälääkärille noissa asioissa mennä :D Onko muuten kaupungilla silmälääkäreitä vai pitääkö yksityisellä käydä?

[QUOTE="vieras";26833900]Tuota vähän mietinkin, mutten ollut varma voiko silmälääkärille noissa asioissa mennä :D Onko muuten kaupungilla silmälääkäreitä vai pitääkö yksityisellä käydä?[/QUOTE]

Tokihan silmälääkärille voi mennä että saa oikeat vahvuudet laseihin. Mä oon käyny yksityisellä, kaupuingiltla menee vaan aikaa ja voi olla että tarttee lähetteen.

Yhteistyössä