Apua äitini on facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äitini on hoksannut liittyä facebookiin ja laittanut kaveripyynnön jo siskolleni.

Mitäs nyt teen, jos ja kun se tietty pyytää minuakin kaverikseen? En minä tahdo äitiäni sinne katselemaan juttujani. En minä siellä siis mitään ihmeellistä kirjoittele, mutta koen kuitenkin että se on minun ja ystävieni ja kaverieni välistä mitä siellä kirjoitan - ei äitini silmille.

Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:
Facebookissa jyllää ainakin neljä haittaohjelmaa ja yksi virus....
Kannattaa olla virustorjunnat kunnossa!
Noista sanottiin uutisissa muutama päivä sitten!

Kyllä meillä virustorjunta kunnossa on enkä klikkaile siellä mitään outoja juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Mulla on anoppi.... enkä sinne mitään salaisuuksi kertoile niin ei haittaa.

En minäkään salaisuuksia, mutta kuitenkin juttelen ja kerron niissä muistiinpanojutuissa sellaisia asioita, joista en juttele äitini kanssa. Ei ne ole mitään ihmeellisiä siis ja sitä samaa mitä kaikkien muidenkin teksteissä, mutta en vain henk.koht. tahdo että äitini lukee minun kirjoittamanani niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mulla on puolen sukua kavereina, mummi mukaan lukien.. mutta ei kait siellä mitään salaisuuksia ole tarkoituskaan paljastella..

No ei salaisuuksia, mutta esim. mitään kaksimielisyyksiä en jakele koskaan äitini seurassa. En vain osaa. Enkä tahdo, että hän lukee minun kirjotitamanani sellaisia.

Äitini puhuu tosi törkeitä rivouksia ja muita juttuja ja minua inhottaa se. Jos näkee, että olen heitellyt jotain kaksimielisyyksiä tms. juttuja siellä jollekin niin kommentoi siitä sitten livenäkin taatusti jotain ja mä en vaan kestä. :///

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En minäkään salaisuuksia, mutta kuitenkin juttelen ja kerron niissä muistiinpanojutuissa sellaisia asioita, joista en juttele äitini kanssa. Ei ne ole mitään ihmeellisiä siis ja sitä samaa mitä kaikkien muidenkin teksteissä, mutta en vain henk.koht. tahdo että äitini lukee minun kirjoittamanani niitä.

Sä olet varmaan mua nuorempi. Olisin mäkin nuorempana pitänyt salassa mun äidiltä monet jutu. Nyt on tullut vanhemmalla iällä paljastettua melkein kaikki :D Ja yhdessä niille naurettu/kauhisteltu... Mutta rajaa niitä, jos et halua kaikkia näkevän.

No en missään tapauksessa haluaisi vanhempiani tai appivanhempiani fb-kaveriksi. Asiat otka jaan kavereiden kanssa eivät ole salaisia, mutta en halua niitä vanhempieni tietoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sä olet varmaan mua nuorempi. Olisin mäkin nuorempana pitänyt salassa mun äidiltä monet jutu. Nyt on tullut vanhemmalla iällä paljastettua melkein kaikki :D Ja yhdessä niille naurettu/kauhisteltu... Mutta rajaa niitä, jos et halua kaikkia näkevän.

No mä oon 30v ja en halua jakaa seksielämääni liittyviä juttuja, edes vitsailuita, äitini kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en missään tapauksessa haluaisi vanhempiani tai appivanhempiani fb-kaveriksi. Asiat otka jaan kavereiden kanssa eivät ole salaisia, mutta en halua niitä vanhempieni tietoon.

Niin tätä mäkin haen tällä.

Uusimmat

Yhteistyössä