apua äkkiä...Millä lauseella aloitan työhakemuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarttee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarttee

Vieras
Täällä koitan rustata työhakemusta päiväkotityöhön sijaisuuksiin?
Huono näissä hakemusten kirjoittamisessa...
Laittakaapa tähän osviittaa mihin muotoon kirjoitan ja VOIKO hakemusta kirjoittaa käsin ,sillä en omista tulostinta?

Alkuperäinen kirjoittaja apua tarttee:
Täällä koitan rustata työhakemusta päiväkotityöhön sijaisuuksiin?
Huono näissä hakemusten kirjoittamisessa...
Laittakaapa tähän osviittaa mihin muotoon kirjoitan ja VOIKO hakemusta kirjoittaa käsin ,sillä en omista tulostinta?

Voi kirjoittaa käsin, jos osaat tehdä siistiä jälkeä! Erottuu positiivisesti jopa!
Just hiljattain tv:ssa käsiteltiin työhakemuksen muotoilua ja siinä todettiin, että nykyään ei "nöyrimmin pyydetä huomioimaan" vaan sun pitää myydä itses lyhyesti ja ytimekkäästi! Saada työnantaja ymmärtämään, että sinä olet se, jota he etsivät... Ei montaa adjektiivia peräkkäin...jne...

Alkuperäinen kirjoittaja apua tarttee:
Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:
:whistle: No en kyllä käsin laittaisi työhakemusta. Kirjoita sähköpostilla eri muodossa

Sähköpostilla voi hakemuksen laittaa ,mutta ei noita työtodistuksia ym...

yleensä todistukset katsotaan vasta haastatteluissa. Jos ei työpaikkailmoituksessa suoraan sanota että todistukset hakemuksen mukana. Muuten vasta haastatteluun mukaan.

Mä aloittaisin ihan vain, että... "Haen päiväkotinne mahdollisia lastentarhanopettajan/lastenhoitajan sijaisuuksia." tai "Olen kiinnostunut päiväkotinne mahdollisista sijaisuuksista." Sitten kerrot itsestäsi ja miksi olisit hyvä ko. työhön.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Mä aloittaisin ihan vain, että... "Haen päiväkotinne mahdollisia lastentarhanopettajan/lastenhoitajan sijaisuuksia." tai "Olen kiinnostunut päiväkotinne mahdollisista sijaisuuksista." Sitten kerrot itsestäsi ja miksi olisit hyvä ko. työhön.

Alkuperäinen kirjoittaja maatuska:
jos vapaamuotoinen hakemus, niin olen aloittanut: Hei, olen xxxxx xxxxxxx ja (sit jotain itsestä ikä, asuinpaikkakunta tms.)

no nuo tiedot laitetaan ylös eikä kannata toistaa.

Voit aloittaa että olet kiinnostunut työskentelemään/tekemään sijaisuuksia vaahteranmäen päiväkodissa. stiipa daaba ja niin edelleen.

netistä löytää noita ohjeita.

google ja hakusan työhakemus

Hitsit ko keksisit jotain erottuvaa, myyvää. Muista hakemuksessa välttää toistoa, eli aika monet asiat löytyy CVstäsi, hakemukseen jotain muuta, eli miksi juuri sinut pitää valita ja miksi haluat juuri kyseisen paikan. Se on MYYNTIkirje.

Ei kannata tosiaan vähätellä itseään tms. Tuo "olen kiinnostunut" on kans vähän... no tavanomainen. Miksi laittaisitkaan hakemusta ellet olisi kiinnostunut.

Ei ole helppoa ei. Mutta pistä persoonasi peliin, myy se, olet paras juuri kyseiseen hommaan niin tee se selväksi työnantajallekin. Onnea matkaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hitsit ko keksisit jotain erottuvaa, myyvää. Muista hakemuksessa välttää toistoa, eli aika monet asiat löytyy CVstäsi, hakemukseen jotain muuta, eli miksi juuri sinut pitää valita ja miksi haluat juuri kyseisen paikan. Se on MYYNTIkirje.

Ei kannata tosiaan vähätellä itseään tms. Tuo "olen kiinnostunut" on kans vähän... no tavanomainen. Miksi laittaisitkaan hakemusta ellet olisi kiinnostunut.

Ei ole helppoa ei. Mutta pistä persoonasi peliin, myy se, olet paras juuri kyseiseen hommaan niin tee se selväksi työnantajallekin. Onnea matkaan =)

Ja sen verran vielä, että ole napakka eli älä jaarittele.