Homma toimii niin, että sinä lahjan anatajana päätät minkä suuruisen lahjan haluat hänelle antaa ja minä lähetän sinulle kauniin lahjakortin jonka saat itse täyttää kirjoittaa sisälle mitä haluat ja samalla kirjoitat siihen, että olet ostanut hänelle esim. 30 euron lahjakortin PartyLiten tuotteita. Annat hänelle myös kuvaston, mistä hän saa itse lahjan valita.Valittavana on siis kynttilöitä, somisteita tai kauneudenhoitotuotteita.
Maksat minulle tilille lahjakortin summan ja minä tilaan sen firmalta. Sitten kun firma lähettää sen virallisen lahjakortin joka on voimassa 6 kk tätisi saa tilata mitä haluaa. Jos haluaa jotaki kalliimpaa joka menee lahjakortin arvon yli niin maksaa vaan erotuksen. Pienin tilattava lahjakortti on 20 ?. Tähän hintaan sisältyy siis myös postikulut.
Kaikilla PartyLiten tuotteilla on 6 kk takuu.
Jos haluat niin ota minuun yhteyttä vikina@suomi24.fi
Lahjakortti systeemi on todella kätevä kun minullakin asuu sukulaisia ympäri maata ja näin he saa itselle näitä ihania tuotteita kotiin asti kannettuna. Lahjakortin hintaan sisältyy automaattisesti postikulut eli asiakas saa paketin kotiin kannettuna. Ei tarvi edes postista hakea.
Laita s postia niin voin vaikka soittaa sulle jos on monimutkaisesti selitetty.