APUA!!! 12v tytön synttäreille mitä ohjelmaa???

  • Viestiketjun aloittaja päivi
  • Ensimmäinen viesti
12vv pimu
No mul on on kahden viikon päästä synttärit oon ajatellu niiku vaik pinjatat sit mä käyn ostaa sellasii valmis jäätelötöttörö vohveleita ja kaikkii kastikkeita ja nomparelleja ja tietenkin jäätelö ja saadaan teha ihan omat jäätelöt sit aattelin sillee läpällä ehkä aasin häntää ja sit ehk katotaan joku leffa ja semmosta...
 
Vieraana vain mä!!! LUE!!!
Jos jollakin on ongelmaa nii lue tämä!
Netistä löytyy tuhansia sivuja aiheesta synttäreille ohjelmaa, mutta kukaan ei osaa käyttää mielikuvistustaan järkevästi vaan ehdottaa leikkejä joista lapsi ei edes pidä. Synttäri sankarin on itse päätettävä leikit!!!! Mutta ehdotan nyt leikkejä, jotka ei myös kaikille käy välttämättä. En voi olla varma!

Hiisku:
Valitaan 1 henkilö kiertämään taloa. Muut leikissä olijat lähtevät toiseen suuntaan kiertämään. Kun hippa kiertäjä tulee nurkan takaa muiden pitää olla paikoillaan. (huom. Jos tuulee hiuksista ei pidetä eikä silmän räpäyksistä.) (Huom.2. Jos ei kierrä taloa voi kiertää sisätiloissa muuten) Jos hippa näkee jonkun liikkuvan liikkuja joutuu vankilaan, Pelastaa voi läpsäyttämällä rivissä ensimmäistä käteen. (vankilassa ollaan rivissa, ensimmäisenä jäänyt on ensimmäisenä.)

Taskulamppu piilo (en tiedä onko taas liian lapsellinen) (10hkl:n säännöt)
10 pelaajaa.
Huone tai alue jossa leikitään on pimeä. Tarvitaan 5 vapaa ehtoista etsijää. Loput menevät piiloon. Etsijöillä on taskulamput, joilla etsivät. Jos haluaa hyödyntää helpompaa keinoa on piilossa olijoillakin oltava omat taskulamput. Etsijä huutaa valomerkki ja piilossa olijat näyttävät valoa 5sekunttia-8sekunttia.

Paksupupu: (Käy hyvin 12-v. juhliin!)
Tarvitaan vaahtokarkkeja, niin etteivät ne lopu kesken kierroksen.
Pelissä on niin monta kierrosta, kun pelaajien suuhun mahtuu vaahtokarkkeja. Suosittelen valitsemaat pieniä vaahtokarkkeja tähän) Vaahtokarkit suussa on pystyttävä sanomaan Paksupupu. Sitten kun ei voi enään jatkaa niin käy sylkemässä vaahtokarkit roskiin/vessanpönttöön tai voi syödä, jos pystyy. (itse syljin, kun en saanut suuta pidettyä kiinni.)

KidSing laulukilpailu:
Voitte pelata SingStar nimistä PlayStation peliä tai laulaa KARAOKEA! Voitte myös olla ilman niitä leikkiä. Laulatte vain tuomareille. :) Tuomarit arvotaan. Jos kaikki ei halua esiintyä omalla äänellään voi ottaa musiikkia taustalle. Tai jos ei halua esiintyä ollenkaan niin voi olla yleisöä! Valitaan 2-4 tuomaria.

Pelejä:
Afrikan tähti on 1 hyvistä peleistä. Twister peliä voisi olla myös!

Kirkonrotta:
Olen 60% varma, että ainakin 1 henkilö tietää tämän leikin.

Pii:
Valitaan 1 laskija. Hän laskee esim 20. Eli näin. 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, .......... 5, 4, 3, 2, 1, Pii! Täältä tullaan!
Ennen sitä muiden täytyy koskettaa Piitä. ja ehtiä piiloon. Pii saa liikkua joka kierros vain 3 pitkää askelta/loikkaa. Mihin hän pysähtyy siinä hän laskee. Saa ottaa tukijalan avuksi!!!!!! Sitten hän aloittaa laskemisen taas mutta vain 19, 18, 17 jne.... Sitten taas 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, ... jne......

Syönti: Käytte syömässä herkkuja!

Laulun tunnistus kilpailu:
Laitatte soimaan laulun. Älkää kuunnelko muuta kuin vähän alkua. Ehkä 20-30sekunttia. Laskekaa pisteet paperille ja 1 TAI 2 parhainta saa palkinnon. (Palkinto ei ole välttämätön, mutta kiva!)

Näytelmät:
Tehkää näytelmiä 3 hengen ryhmissä. Niin kuin joku tässä viestiketjussa sanoikin jo! Niitä on kiva katsoa! Kesto voi olla enintään esim. 3min. :) Tai saatte päättää, mutta EI esim.1tunti.

Näytelmät ilman ääntä:
En muista mikä se nimitys oli, mutta näytelmät ilman ääntä. 3-4henkilöä näyttelee. Muut arvaavat mikä on kyseessä.

VINKKI: Tehkää myös näytelmiä siten, että ääni kuuluu jostakin muualta.

Rikkinäinen puhelin (olisiko liian lapsellinen, mutta tosi hyvä)
Perinteinen leikki! 1 keksii sanan/lauseen. Kuiskaa sen vieressä olijalleen ja hän hänen vieressä olijalleen. Lopuksi viimeinen sanoo sanan/lauseen ääneen. Miten sana on muuttunut?

Disco:
Pitäkää Disco Bileet. Ottakaa musiikkia, jos sinulla ei ole hyviä musiikki levyjä voit pyytää ystäviäsi tuomaan. :) Ja voitte kuunnella myös YouTubesta. :) Voitte tanssia, puhua... Kaikkea.

Tuolileikki: 5 henkilölle: (onko liian lapsellinen)
4tuolia. Ystävät kiertävät tuoleja. (musiikki taustalla) Kun stoppaat musiikin. He istuvat ja se jolle ei tuoli riitä tippuu pelistä pois. 1 tuoli otetaan pois!
 
Emppuuh
Täytin toukokuus 12 nii 2 mun besuu tuli eka meil ja oltii trampal ja syötii karkkii ja sit iskä vei meiät avoautol hesaa hohtominigolffaa ja sen jälkee mentii raxii syömää ja sit avoautol himaa ja oltii trampal viel ja toine besu meni kotii ja toine jäi yöks ja oli sairaan kivaa ja seuraavana päivänä sen kaa shoppaa kun sain paaljon rahaa. Oltas menty meiän limusiinil muute syndeil mut ei ollu meiä pihas sillo.
 
Glamour-girl
Mäki täyttäsin koht 12, ja mäki oon ite aina laittanu kaikki koristeet, ohjelmat ja teemat... Ja mul siis olis niitä vinkkejä että täältä pesee!!! Oon aateluu nyt sellaset glamour-teemaset syndet ja siel on sellasta nukkee, joka menee näin: Joku istuu penkille, ja laittaa takin päälle, muttei laita käsiä hihoihin. Joku toinen menee sen takin pukeneen taakse ja laittaa OMAT kätensä sinne hihoihin. Sit muut sanoo sille nukelle kaikkee mitä sen pitää tehä, esim. taputtaa, meikata yms... Se on ihan kiva juttu ja sopii tytöille. ;)
 
Suunnittelija
Mul on sydet viien kuukauden pääst ja kaikki on suunniteltu. Ei mitää ongelmaa. Laittaa vaa teemaan (jos siis on teemaa) sopivaa musiikkia taustalle, hyvät tarjoilut, tarpeeks vapaata ohjelma, mut ei todellakaa liikaa.
Viimekerralla kävi vhä köpelösti ku ei ollu tarpeeks ohjelmaa...
 
"Netta"
Mul ois 12 v. synttärit n. 2 viikon päästä ja oon ajatellu pyytää 4 parasta kaverii meille yöks. Mul loppuu ideat kesken, ajattelin et tehtäis yhes pitsaa, johon jokainen sais valita yhen täytteen ja et katottais leffaa ja syötäis karkkii... en keksi muuta, ideat loppuu keske :eek:
 
täyttää 12.v 28.2.2014 pe
Itse minä keksin ohjelmani ensin on pullonpyöritysta/avataan lahjat sitten on tietovisa erilaisista ruoka-aineista sitten katsotaan elokuva seuraavan päivänä menään mc donaldsiin ja tehdään hamahelmiä josta kaunein saa palkinon kuten tietovisassa parhaan tuloksen saanut saa myös pienen kivan palkinon!???? PITÄKÄÄ HAUSKAA!????????????????????????
 
"Omg"
Täytän 29 päivän päästä 12 ja mä en tiiä mitä haluun synttärilahjaks, mitä tekisin kavereiden kans ja ku mä haluaisin kutsuu jotai 19 kaverii... Sit ku haluaisin pitää pinkit synttärit ja se ei oo meillä kotona oikeen mahdollista enkä löydä mitään juhlapaikkaa...
 
"Pinja"
Itse täytin eilen 12v. Oli kyllä todella mahtavat bileet parhaiden ystävien kera<3 Kun ystäviä alkoi pikkuhiljaa tulla, lähti äitini koirani kanssa mummolle. Kun kaikki 7ystävääni olivat tulleet, aloitimme juhlat pullonpyörityksellä eli ihan vaan pulloa pyöritettiin ja keneen pullon "korkkipää" osoittaa saa antaa lahjansa minulle ja lopulta ihailimme yhdessä saamiani lahjoja. Sen jälkeen jaoimme meidät pareittain ja jokainen pari sai tehtäväkseen tehdä valmiista pizza pohjasta pizza ja kun kaikissa oli parien valitsemat täytteet, laitettiin pizza uuniin. Sillä välin leikittiin "paritanssi" leikkiä, elikkä kirjoitin kehon osien nimiä lappuihin (esim. Peppu, olkapää, kantapää tms.), jaettiin taas kaikki pareittain ja yksi pareista tuli hakemaan minulta lapun ja ilmapallon, pari puhalsi yhdessä ilmapallon ja kertoi minkä kehon osan sai, jos sai esim "pepun" piti molempien parien peppujen väliin laittaa ilmapallo vähän reiluksi minuutiksi ja heidän piti tanssia musiikin tahtiin kunnolla ja pelin voitti se pari joka sai pidettyä pallon kauiten tanssin aikana tiettyjen kehon osien kohdalla (tiedän, olen huono selittämään XDD). Sitten pizzat olivatkin valmiit ja pääsimme syömään ja maistelemaan muiden parien tekemiä pizzoja. Syömisen jälkeen, rikoimme Tukholmasta ostetun Pinjatamme ja sieltä saadut karkit laitoimme kulhoon yhteisiksi herkuiksi. Sen jälkeen olimme tuota että pieni lahja oli laitettu eriväristen lahjapapereiden alle ja lahjaa kuljetettiin piirissä musiikin aikana, kun musiikki loppui, sai se ihminen jonka kädessä silloin lahja oli, avata ensimmäisen lahjapaperin siitä päältä. Se joka sai avata viimeisen lahjapaperin sai pitää lahjapapereiden sisältä paljastuneen lahjan:) lopuksi vain juteltiin tanssittiin, laulettiin ja katsottiin elokuvaa:DD
 
"kaveri"
Itse pidän usein teema-synttäreitä. Tässä muutama idea: disko teema, kimalle ja bling bling teema, viidakko teema, kylpylä ja kauneuden hoito teema, joku tietty väri teema (esim. Pinkki-musta) eli koristelet pinkillä ja mustalla ja kutsussa on pukukoodi esim. Pinkki-mustat vaatteet. No siinä oli pari mun ideaa. :)
 
Nea 12v
Itse kamujen kaa ainakin on ollut tapana (melkein kaikil syndeil) kattoo leffa, herkutella ja vaan jutella. Tai sit lähtee jonnekin muualle. (esim. kaupungille, elokuvateatteriin yms.)
 
"moii"
Täytän itse ens kuussa 12v ja ajattelin pitää yö synttärit. Kutsun kolme kaveria yöksi. Lähtisimme meiltä peurunkaan uimaan ja keilaamaan. Sen jälkeen tulemme meille herkuttelemme ja yövymme meidän mökillä.
 
vierailija
Meillä neiti keksii ite ohjelmansa, viime vuonna täytti 12v. ja taisivat olla pullon pyöritystä, jotain arvoitusjuttui, discoo ym ym. Kyl ne ite keksii juttui =)
Jos ei, niin tuon ikäiset tykkää jo olla vaan ja jutskata ja syödä herkkui, tai kattoo jotain leffaa ym. Nou hätä !!!
Tykkään näistä ideoista, ite just täytän 12 reilun viikon päästä. Sitten kanssa tykkäisin jos menisin parin parhaimman kaverin kanssa mökille viikolopuks (y)
 
vierailija
Moro :) ite täytän ens keskiviikkona 11v ja pidän synttärit huomenna. Yksi hyvä ystävä tulee yöksi meille, nukumme saunallA kahdestaan. Käymme myös uimahallissa. Tulemme meille kotiin syömään, pelaamaan ja juttelemaan. Syömme pikkupizzoja,mokkapaloja, jäätelöä, sipsiä, limua, karkkia. Olen tyttö
 
Tyttö keskisuomesta
Synttäreille ideaa
Kutsuu jonku verra kavereita yöks ja hengailee, kuuntelee musaa, leipoo, kattoo esim nf, tehä ite jäätelöä et ostaa tötteröitä ja jäätelöä ja jotai lisukkekkeita, tietenkin myös herkutellaa ja vibaillaa vaa ja voiva sitä kans päivällä mennä esim uimaa, kaupungille keilaa jne ja illalla tilataan esim pitsaa. Näin saa hyvät synttärit :) <3
 

Yhteistyössä