APTEEKIN RASKAUSTESTI JA TULOS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka luotettava apteekin oma raskaustesti on? Milloin se näyttää aikasintaan positiivista tulosta?
Mulla on nyt menkat muutaman päivän myöhässä ja tiedän että se on tosi vähän. Mutta mulla on aina olleet TOSI säännölliset menkat ja nyt ne tosiaan on myöhässä eikä ole ollut mitään ehkäisyä käytössä.. joten tottakai heti tuli mieleen mahdollinen raskaus. Testi kuitenki näyttä negaa, eli onko se nyt sitten oikeassa? vai pitäiskö tehdä uusiksi. Lähinnä sitä mietin että kuinka luotettava se on? Ja olisiko parasta ottaa aamupissasta?

Ei ole ihan herkin, mulla kahdessa raskaudessa näyttänyt negaa vielä siinä missä herkimmät antaneet positiivisen aikaisempina päivinä. Mutta viikossa kyllä alkaa näkymään tuollakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka luotettava apteekin oma raskaustesti on? Milloin se näyttää aikasintaan positiivista tulosta?
Mulla on nyt menkat muutaman päivän myöhässä ja tiedän että se on tosi vähän. Mutta mulla on aina olleet TOSI säännölliset menkat ja nyt ne tosiaan on myöhässä eikä ole ollut mitään ehkäisyä käytössä.. joten tottakai heti tuli mieleen mahdollinen raskaus. Testi kuitenki näyttä negaa, eli onko se nyt sitten oikeassa? vai pitäiskö tehdä uusiksi. Lähinnä sitä mietin että kuinka luotettava se on? Ja olisiko parasta ottaa aamupissasta?

Ei sun kannata vielä heti perään tuolla samalla testata, odota 2-3päivää, jos haluat heti huomenaamuna uuden testin niin kokeilepas niitä aavistuksen herkempiä. Omaan aikaani oli sellaienn kuin acon, onkohan nykyään?

Tolla apteekin omalla kantsii tehdä vasta kun menkat on lähemmäs viikon myöhässä, muuten ei välttämättä näytä mitään vaikka oisitkin raskaana. Kokeile sitä digitaalista testiä mihin tulee selkeesti teksti että onko raskaana vai ei. Sen pystyy muistaakseni tehdä jo 4 päivää ennen menkkoja.

Ok. Kiitos vastauksista. Mietin että kannataako heti esim huomen aamulla tehdä uutta testiä vai odottaako suosiolla vaikka viikonloppuun? Joka päivä tuntuu hölmöltä tehdä :O
Testiin ei tullu minkäänlaista haamuviivaa tms eli mielesätni tarkoittaa täysin etten ole raskaana. Onko nuo digitaaliset testit oikeasti parempia kuin ns. normaalit?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla toimi se, eli menkat oli viikon myöhässä ja tosi vahva plussa tuli iltapissasta.

Eli tolla apteekin testillä ois sitten hyvä ainakin viikko odottaa ennen kuin sen tekee uusiks.

Osaako kukaan suositella noi digitaalisia että mikä niistä ois sit hyvä?

Yhteistyössä