Apteekin oma r-testi!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jännittää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jännittää"

Vieras
Onko tossa testissä viivanpaikkaa? Tein sellasen hetki sitten ja muutaman minuutin kuluttua siihen tuli hyvin ohut toinen viiva, väristä en osaa sanoa punertaako, on sen verran haalea mutta tosiaan on hyvin ohut. Voiko tuohon testiin tulla viivanpaikkaa vai merkkaako raskautta?

...kertokaa nyt muutkin, että siinä on viivanpaikka. Onhan?! :snotty:

Ap, toivon että olet raskaana jos raskautta toivot :), älä käsitä väärin. Kaipaisin vaan varmistusta omalle viivanpaikka-havainnolleni...

En mäkään oo viivanpaikkaa havainnut, aina on ollu tasaisen valkoinen vaikka kuinka tiirais. Viimeks tiirailin viikko sitten.

Mutta se, mikä mua ihmetytti pakkausselosteessa, oli että myös positiivinen testi voi olla virheellinen. Kun ainahan on sanottu, että nega voi olla väärä, mutta positiivinen on positiivinen!?

Oletko sinäkin käyttänyt raskaustestejä viime aikoina?
Kyllä. Joskin olen sitä mieltä, että jos nalli on napsahtanut niin kyse on lähes neitseellisestä sikiämisestä, mutta pitäähän se mahdollisuus poissulkea ennen kun napsii lääkkeitä joita ei raskaana saa syödä.

Mutta kyllä se on viivanpaikka joka testissä näkyy, tarkistin vielä :)

Eli tein sitten nyt uuden testin mutta en siihen samanlaista saanut. Jokunmoisen harmahtavan viivan näkee kun kääntelee testiä. Eli kait kyseessä oli viivanpaikka alunperinkin. Eipä voi mittään :(

[QUOTE="a.p";24794773]No nyt siihen on ilmestynyt jonkinmoinen viiva, jonka näkee oikein tihrustamalla!?![/QUOTE]

Ei sitä testiä voi enää lukea. Se on sen about vartin luettavissa ja jos siinä ei sinä aikana ole viivaa, ei sitä plussaksi lasketa.

Tee parin päivän päästä uusi testi, niin sitten saat asialle varmuuden.

Tässä mun apteekin oma, jossa oli ihan haalea viiva...mutta siinä oli selvästi kuitenkin väriä ja se oli plussa. Eli jos ei siinä näy tällätapaa väriä, se tuskin on plussa.

Viivanpaikassa näkyy kyllä sellaista vaaleanpunaista sävyä, jos siellä plussa meinaa olla. Muuten kyllä olen itsekkin saanut tihrustettua viivanpaikat sieltä esille.
Apteekin testi on muistaakseni luettavissa max 10min ja sen jälkeen ei enää luotettava.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä