Apteekin laihdutuslääkkeet??? Kertokaa kokemuksia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plösö

Vieras
Eli Allista, Reductil:sta... Harkinnassa olis aloittaa Alli, mut haluisin vähän tietää onko reseptillä olevat parempia, entäs hinnaltaan? Mitat 160/93 :'(

Kiitos.

Hei! Minä painoin vielä toukokuun alussa 93 kg, pituutta 163 cm. Sain reseptin Reductiliin, ja sen tuella olen saanut painoa tiputettua nyt 10 kg. Ilman lääkettä en olisi onnistunut.

Niin ja Reductil maksaa hiukan alle 60?/kk ilman kelakorvausta. Korvausta varten pitää olla jokin ylipainosta johtuva sairaus, kuten diabetes, nivelrikko tai verenpainetauti. Minä ainakin olen säästänyt nuo rahat kun olen jättänyt herkut kauppaan ja muutenkin syönyt vähemmän, joten ei lääke kalliiksi tule.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei! Minä painoin vielä toukokuun alussa 93 kg, pituutta 163 cm. Sain reseptin Reductiliin, ja sen tuella olen saanut painoa tiputettua nyt 10 kg. Ilman lääkettä en olisi onnistunut.

OHHOH :) Voi vitsi ois ihanaa. Mulla on muissa asioissa lääkäri loppuviikosta, taidan pyytää reseptin samalla ;) (jos kehtaan) :(

Alkuperäinen kirjoittaja plösö:

OHHOH :) Voi vitsi ois ihanaa. Mulla on muissa asioissa lääkäri loppuviikosta, taidan pyytää reseptin samalla ;) (jos kehtaan) :(

Minua jännitti reseptin pyytäminen kamalasti, mutta onneksi lääkäri suhtautui hyvin :) Omalääkärille en mennyt, vaan kävin yksityisellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja plösö:

Minua jännitti reseptin pyytäminen kamalasti, mutta onneksi lääkäri suhtautui hyvin :) Omalääkärille en mennyt, vaan kävin yksityisellä.

Omalääkärille mulla on aika.

Kävin etsimässä vaatteita tänään. Voi kiesus eihän siellä lainapeitteitä myydä. Kamala vanne vaan roikkuu ja reidet pullottaa, tissit roikkuu ja perse on levee. Alko riittään. Salaattia oon popsinu koko päivän. Huomaan etten jaksa edes tehdä mitään, hyvä kun kaupassa näitten ihrojen kans jaksaa käydä. Miehestä ei kannata edes haaveilla.

Tuli hirveen kamala olo.

Yhteistyössä