Apteekin dBest pregnancy testillä testanneet!

Hei. Kyllä siinä on mielestäni aavistus väriä, koska testiä ei tarvitse käännellä että viiva näkyy. Irroitin siis sen liuskan siitä puikosta ja kun katsoo valoa tai ikkunaa vastaa niin näkyy selkeämmin. (Minäkö muka epätoivoinen :ashamed: :) )
 
oon ite saanu 2 kertaa jonkun "viivan" siihen testiin mutta molemmilla kerroilla en ole raskaana ollut.. Jos tuli sen 3min sis. niin voisin veikata että tarkottaa plussaa, mutta kandee testata parin päivän päästä tavallisella testillä (apteekin oma yms.) uudestaan..
 
Laitan sulle tässä kuvat omista testeistä ja raskaana olen =) http://www.aijaa.com/v.php?i=2987490.jpg

ja linkin keskusteluun jonka aloitin juurikin tuosta samasta testistä...



No en näköjään tähän sitä osannut liittää..mutta siis keskustelun otsikko oli

-Dbest 10 raskaustesti??? Osaisko joku auttaa.
 
Huomenta. Pissin eilen aamuna uudestaan tikkuun, ja siihen ilmestyi samanlainen viiva, ja valoa vasten katsottuna oli tummempi. (voiko viivanpaikka näkyä tummana?) Ajattelin nyt odottaa pari päivää ja testata perjantaiaamuna uudelleen, silloin on kiertopäivä 28/28. Tiedän... olen ollut aika ajoissa ja malttamaton, ovis bongattu 15.11.
 
Noh.... eipä sitten tarvinnut odotella perjantaille, sillä menkat alkoivatkin jo tänään :( . Tulikin kummallisen lyhyt kierto. Joten, minulla nuo epämääräiset viivat eivät tarkoittaneet ainakaan raskautta. Ei muuta kun taas vaan häntä pystyyn, jos vaikka se toivottu plussa tulisikin sitten Jouluna :hug: . Olisi aika ihana lahja :heart: . Kaikkea hyvää teille kaikille ja ihanaa Joulunodotusta, kiitos myös kommenteista.
 

Yhteistyössä