Appiukon lahja neljävuotiaalle :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mikke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mikke"

Vieras
Tänään käväs miehen isä ja toi joululahjan lapsellemme. Meillä on nurkat täynnä leluja ja olimme sanoneet hälle, että jos jotain haluaa ostaa, niin lapsi toivoo lahjaksi palapeliä. Niinpä hän toi tytölle 1000 palan maisemapalapelin ja vieläpä ilman paperia. Taidan laittaa pelin odottelemaan jokuseksi vuodeksi. ;)

Viime vuonna kyseinen setä oli ostamassa tytölle oikeaa uunia, kun toiveena oli hello kitty tms. leikkiuuni. Oli soittanut miehelle ja varmistanut, että ihan oikeastiko uunin ostaa. Onneksi soitti, eikä ilmestynyt lieden kanssa meille...

[QUOTE="miimu";27746187]:D uskoisko tuota..[/QUOTE]

Mun appiukko on vallan ihana, mutta joissakin asioissa täys urpo. Monta muutakin vastaavaa juttua on tapahtunut. Välillä ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.

Jos tuo käyös on jotenkin yllätäen muuttunut tuollaiseksi (ei kosketusta nykytodellisuuteen) ehdottaisin varmasti miehelle että hän yrittäisi saada isänsä lääkärille ja tutkimuksiin. Muuten olisin sanonut jo ajatsitten ettei tarvitse tuoda välttämättä mitään.

Mun 12v ja 9v pojat sai mummultaan maukuvan ja kävelevän kissan :D taitaa se häntääkin heiluttaa..

Äiti, alle 4 veet vois olla innoissaan tuosta :D

Pitäiskö vaihtaa lahjat päittäin. :D

Appiukko on (yleensä ;)) kartalla muissa hommissa ja hoitaa firmansa ja muut jutut suht' mallikkaasti, mutta kaikki mikä liittyy lapsiin on hakusessa. Anoppi on hoitanut ennen lahjat ja muut, mutta he erosivat muutama vuosi sitten, joten nyt appi on omillaan.

Mä just mietin, että oma isäni saattais olla aika pihalla kans noissa lahja-asioissa (ei ehkä ihan NOIN pihalla mut kuitenki) kun äitini aina hoitaa kaikki tommoset.

Sun appiukko kuitenkin yrittää koska kysyy aina tyttärenne toiveen, harmi vaan että ei hahmota lapsen tasoa. Teidän kannattaa ehkä jatkossa vinkata vähän tarkemmin! :)

[QUOTE="Mikke";27746313]Appiukko on (yleensä ;)) kartalla muissa hommissa ja hoitaa firmansa ja muut jutut suht' mallikkaasti, mutta kaikki mikä liittyy lapsiin on hakusessa. Anoppi on hoitanut ennen lahjat ja muut, mutta he erosivat muutama vuosi sitten, joten nyt appi on omillaan.[/QUOTE]

Minulle ajatus muistamisesta olisi varmasti se tärkein ja jos lahja toiveita ei kysytä en ehkä ohjeita antaisi (vaikka salaa voisin olla hieman huvittunut sitää mitähän tällä kertaa mahtaa tulla). Jos taas appiukko ehdottomasti haluaisi toiveita tiedustella, varmasti joutuisin selittämään hyvin tarkasti sellainen palapeli jossa on paloja max. 40 (tai jotakin vastaavaa) tai sitten näyttäisin lahjan kuvan jostakin lelulehdestä tms. ehkä joutuisin kertomaan myös sen missä mahdollisesti olen sellaisen nähnyt. Oman appiukkoni lahjat yllättävänkin hyvin ovat edes sinnepäin (ilman toiveita), uskoakseni hän osaa onneksi kysyä tarvittaessa neuvoa myyjältä tai joltakin muulta.

Yhteistyössä