appiukko laittoi vauvamme kuvan kuvauskilpailuun!

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Jos et hyväksy ilmoita se appiukolla.
Jos ei suostu ilmoittamaan kuvakilpailun järjestäjälle ilmoita itse että sitä ei saa julkaista.
oikeus kuvasta kuuluu kuitenkin minulle? vai miten se menee, kun se on appiukon ottama kuva, mutta meidän lapsi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Jos et hyväksy ilmoita se appiukolla.
Jos ei suostu ilmoittamaan kuvakilpailun järjestäjälle ilmoita itse että sitä ei saa julkaista.
oikeus kuvasta kuuluu kuitenkin minulle? vai miten se menee, kun se on appiukon ottama kuva, mutta meidän lapsi?
Ei vaan kuvan ottajalla on aina oikeudet ottamaansa kuvaan.
Mutta muistaakseni lähes kaikissa kilpailuissa missä kilpaillaan lasten kuvilla on maininta siitä että kuvattavan vanhemmilta täytyy olla lupa osallistua kilpailuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Jos et hyväksy ilmoita se appiukolla.
Jos ei suostu ilmoittamaan kuvakilpailun järjestäjälle ilmoita itse että sitä ei saa julkaista.
oikeus kuvasta kuuluu kuitenkin minulle? vai miten se menee, kun se on appiukon ottama kuva, mutta meidän lapsi?
Ei vaan kuvan ottajalla on aina oikeudet ottamaansa kuvaan.
Mutta muistaakseni lähes kaikissa kilpailuissa missä kilpaillaan lasten kuvilla on maininta siitä että kuvattavan vanhemmilta täytyy olla lupa osallistua kilpailuun.

juu haluavat luvan vanhemmilta.

 
kati
No siis mitä ihmeen haittaa siitä on jos laittoi kuvan?? Taitaa se haitta olla siinä että sattui olemaan miehen vanhempi joka kuvan laittoi!!! Eikös niin lapsellinen ap??
 
mamma
LUKEKAA YLEMPÄÄ MIKSEN HALUA: MIELESTÄNI EI OLE OIKEI LAITTAA KYLVYSSÄ ISTUVASTA ALASTOMASTA VAUVASTA KUVAA ILMAN LUPAA...asia olisi aivan toinen,jos tytöllä olisi vaatteet päällä! Sanokaa ylisuojelevaksi,mutta tätä mieltä minä olen.
 
2+3
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
LUKEKAA YLEMPÄÄ MIKSEN HALUA: MIELESTÄNI EI OLE OIKEI LAITTAA KYLVYSSÄ ISTUVASTA ALASTOMASTA VAUVASTA KUVAA ILMAN LUPAA...asia olisi aivan toinen,jos tytöllä olisi vaatteet päällä! Sanokaa ylisuojelevaksi,mutta tätä mieltä minä olen.
Kas, tieto alastomuudesta olikin tullut samaan aikaan kun asiaa sinulta kysyin. Telepaattinen yhteys ;)

Alaston lapsi on toki eri asia, itsekin suhtautuisin siihen varauksella jos kehosta näkyisi enemmän kuin olkapäät. Etkös voisi pyytää miestäsi keskustelemaan isänsä kanssa ja selvittämään teidän kantaanne. Kyllä sen kuvan saa pois kilpailusta, ihan varmasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
LUKEKAA YLEMPÄÄ MIKSEN HALUA: MIELESTÄNI EI OLE OIKEI LAITTAA KYLVYSSÄ ISTUVASTA ALASTOMASTA VAUVASTA KUVAA ILMAN LUPAA...asia olisi aivan toinen,jos tytöllä olisi vaatteet päällä! Sanokaa ylisuojelevaksi,mutta tätä mieltä minä olen.
Jos huomaat niin ihmettelyt on tullut samaan aikaan kun itse kirjoitit syyn, rauhoitu siis..

Olisin kyllä itsekin tuossa tapauksessa hieman käärmeissäni..
 

Yhteistyössä