ap/iptoiminta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun ekaluokkalaisella on 8-12, 9-13 ja 10-14
eli ap:ssa on usein klo 10 aamuina aamupäivällä ja iltapäivällä mun vuorojen mukaan. Jos mulla on vapaap niin on mielellään siellä klo 15 saakka omasta tahdostaan kun siellä saa leikkiä :)

Meillä on mahdollisuus ottaa joko täysi ip-maksu täydestä hoidosta tai puolikas joka sisältää 10pv kuukaudessa. Jos teillä on tuollainen puolikas mahdollisuus niin ottaisin sen sinuna :) antaa pelivaraa elämään.
Ja meillä pointti on se, että lapsi tykkää siellä käydä varsinki kun siellä siis saa leikkiä mitä koulussa ei saa :) lisäksi niillä on jumppapäiviä/kokkikerhoa yms. kivaa toimintaa...

[QUOTE="mii";22933154]Meillä on mahdollisuus ottaa joko täysi ip-maksu täydestä hoidosta tai puolikas joka sisältää 10pv kuukaudessa. Jos teillä on tuollainen puolikas mahdollisuus niin ottaisin sen sinuna :) antaa pelivaraa elämään.
Ja meillä pointti on se, että lapsi tykkää siellä käydä varsinki kun siellä siis saa leikkiä mitä koulussa ei saa :) lisäksi niillä on jumppapäiviä/kokkikerhoa yms. kivaa toimintaa...[/QUOTE]

Hyvä pointti! Kiitos tiedosta =)

Likka on muutaman kerran ollut aamupäivätoiminnassa, tämä silloon kun mä ehdin menemään myöhemmällä linja-autolla. Yleensä likka kuitenkin on aamuisin pph:lla hoidossa ja sieltä mun isä saattelee likan koululle. Iltapäivisin likka on sitten iltapäivätoiminnassa 2-4 tuntia. Hänet haetaan sieltä yleensä neljältä.

Maksua likasta ei mene koska mulla on opiskelijana niin pienet tulot.

Yhteistyössä