Antti Reinin tukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Luulin aluksi että se öljyisen mopin näkönen kuontalo olis joku vitsi, kun se siinä yhdessä mainoksessa leipoo se tukka päässään... Mutta kun sillä on se sama tukka toisessakin mainoksessa, niin pakko jo epäillä että ne hiukset näyttää tahattomasti koomisilta.?..
Eikö tosiaan Reini itse, tai mainoksen tekijät välitä siitä kampauksesta.. on kuin lars leevi lestadius olis noussut haudasta rankkasateessa tms.
Reinikin Suomen seksikkäin mies.. eikä edes juo enää.. Mistä johtuu moinen ruokottomuus?

Alkuperäinen kirjoittaja tykkäsin;27480056:
vareksena loistava, mutta pisteet laski heti kun meni mainoksiin. Nyt koko mies ärsyttää.

Jostainhan sen on rahansa revittävä. Eikös se ole freelancer. Ei se raha taivaasta tipu näyttelijällä.

[QUOTE="minna";27480084]Tottakai näyttelijä tekee työtään. Mut ne ekat mainokset missä se mainosti istumalla sohvalla, niin jokin niissä ärsyttää mua. kokkausmainos, radiomainoksista puhumattakaan.[/QUOTE]

No luuletko että ne mua tai ketään muutakaan viehättää.
Kaikki mainokset on silkkaa paskaa. Isolla peellä.

Mä veikkaan, että nuo uudistuneet hiukset liittyvät siihen leffaan, jossa kuulemma tulee näyttelemään pääministeriä. Eli on laitettu leffaa ja ministeri-imagoa varten lisäkkeitä, väriä jne. ja mainoksessa yrittää kuitenkin olla entisessä lookissaan - näyttäen kamalalta. Vähän sama kuin Leppilampi tässä taannoin Härmä-parrassaan.

Yhteistyössä