antibiootti v-pen mega, kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninttu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninttu83

Vieras
tietäskö kukaa mitää mikä helpottas ton sivuoireita, mul o koko ajan heikko olo ja oksettaa. keuhkokuumeesta yritän toipuu...en pysty syömäänkää muuta ku hapankorppua ku oksettaa kaikki...vai tottuuko kroppa tohon v-peniin jossai vaihees?

oon syöny tota ennenki ja sillo tais olla samanlailla, mut en kyl oo aatellu et se jonku allergian syytä ois...oon juonu sitä gefilus mehua, mut ei tunnu auttavan

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Ei totu jos satut oleen penisiliinille allerginen sitä tossa on...mene lääkäriin kuuri vaihtamaan...ja seuraavalla kerralla muista mainita että olet allerginen penisiliinille!!

oireita tulee hyvin usein ilman allergiaakin. ei kannata julistautua yliherkäksi ihan huvin vuoksi. :flower:

Kannattaa käydä vaihtamassa johonki toiseen antibioottiin. Kyseinen antibiootti ei selvästikkään sovi sinulle jos ennenki tullu vastaavia oireita. Mä söin tota antibioottia viikon kuurin kerran ja ei tullut mitään sivuoireita

mä en ole sille allerginen. söin just sellaisen kuurin angiinaan. ja kyllä oli huono olo! pientä kuvotusta koko ajan. varsinkin kun se suositellaan ottamaan mieluiten tyhjään vatsaan. välillä otin piene välipalan kanssa mutta eipä olo oikein helpotttanu ennenkuin kuuri loppui. mutta pääasia että tauti lähti!
pieniä välipaloja, gefilusta mehuna, maitona, lepoa, jospa se sit siitä :)

mutta tosiaan jos on tosi huono olo, käy lääkärissä. minä en jaksanut lähteä uudestaan näytille ja jonottamaan, vaan kärvistelin sen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Ei totu jos satut oleen penisiliinille allerginen sitä tossa on...mene lääkäriin kuuri vaihtamaan...ja seuraavalla kerralla muista mainita että olet allerginen penisiliinille!!

oireita tulee hyvin usein ilman allergiaakin. ei kannata julistautua yliherkäksi ihan huvin vuoksi. :flower:

ei niin mutta ei mun mielestä lääkekuurin aikana pitäis tulla sairaammaksi kun mitä on.No mulle lääkäri totes ainakin,että vaikuttaisi siltä että mulle ei käy penisiliini...

oon ollu vuoteen oma jo niin kauan et ei huvittas enää jonku antibiootin takia voida pahoin...en mäkää kyl usko et allerginen oon, näähän on tolle tavallisia sivuoireita. tää päivä vielä pahentaa ku oon kaksin pojan kans koton ja poju näyttäs olevan jo kuumeeton ni ärsyttää ku itel hyvä jos pystyy puhuu ni yrittää siin sit viä 3 vuotiasta komenta :(

Yhteistyössä