ANTERO ELÄÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Oli pakko soittaa likalle ja kertoa, että Antero on sittenkin hengissä :D Mä luulin, että se oli jo kuollut, kun makasi liikkumatta tuolla seinän vieressä lattialla. Oli pari päivää siellä, raukka parka. Mutta nyt se taas pörrää tässä näytön ympärillä :heart: Antero on siis kärpänen. Saiskohan sen mitenkään pidettyä hengissä ensi kevääseen asti?

Meilläkin on nyt viikon verran lennellyt täällä sisällä kärpänen. Siihen on jo ehtinyt tottua :) Se seurailee huoneesta toiseen meitä: illalla kun katotaan olkkarissa telkkaria, niin se pörräilee siinä ja kun lähdetään nukkumaan, niin tämä tulee makkariin mukaan :)

Meillä elää yhden ikkunan välissä Kyllikki. Se on todella pulskassa kunnossa ja näyttää hyvinvoivalta. Pari kertaa se on jäänyt sälekaihdinten väliin jumiin kun on ollut kaihdin auki, mutta aina se vaan selviää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
meillä olis sähkömaila jo heilunut :D

Sähkömaila on eläinrääkkäystä. Vaikka kipinät lentää niin jalat sen kun sätkii ja saattaa kärpäsparka pyrähtää vielä lentoonkin...

Mietin jo kun näin otsikon, että kuka hitto on Antero, ettei siellä bb-talossa mun mielestä ketään sellasta ollut, mut kyse olikin kuusijalkaisesta ystävästä. Jos harkitset joskus Anteron siirtämistä "luonnolliseen ympäristöön" (siis kärpäselle luonnolliseen), voin ottaa sen meidän navettaan lajitovereidensa seuraan, kohtuullista korvausta vastaan tietty :D

Alkuperäinen kirjoittaja Eme:
Meillä oli pörri kun olin pieni =) sille jätettiin aina yöksi voileipää ja sokerinpaloja esille. Se oli meillä vuoden ja keväällä lähti ikkunasta ulos.
Siis voileipiä ja sokeria =) Antero on ollut meillä nyt noin kuukauden. Olisi hienoa, jos Anteron saisi pidettyä hengissä kevääseen asti. Nytkin se pörrää pääni ympärillä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Mietin jo kun näin otsikon, että kuka hitto on Antero, ettei siellä bb-talossa mun mielestä ketään sellasta ollut, mut kyse olikin kuusijalkaisesta ystävästä. Jos harkitset joskus Anteron siirtämistä "luonnolliseen ympäristöön" (siis kärpäselle luonnolliseen), voin ottaa sen meidän navettaan lajitovereidensa seuraan, kohtuullista korvausta vastaan tietty :D
Mahtaskohan Antero sopeutua? Se kun on kaupunkilaiskärpänen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:
Meilläkin on nyt viikon verran lennellyt täällä sisällä kärpänen. Siihen on jo ehtinyt tottua :) Se seurailee huoneesta toiseen meitä: illalla kun katotaan olkkarissa telkkaria, niin se pörräilee siinä ja kun lähdetään nukkumaan, niin tämä tulee makkariin mukaan :)
No Antero on ihan samanlainen =) Tulee perässä sinne, mihin muukin perhe menee. Pari päivää se oli jossain koomassa tuolla lattialla, mutta nyt taas pöristelee iloisesti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mahtaakohan Anterolla olla sukulaisia? Voisin lähettää täältä makuuhuoneessa pörrääneen Anteroa tapaamaan..
Minä en erityisemmin välitä kärpäsen kosketuksesta ihollani..
Meille kyllä mahtuisi toinenkin kärpänen. Puudeli ei ole Anteron bestis ... puudelilla kun on liian iso ja kostea kuono

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No Antero on ihan samanlainen =) Tulee perässä sinne, mihin muukin perhe menee. Pari päivää se oli jossain koomassa tuolla lattialla, mutta nyt taas pöristelee iloisesti =)

Joo mäkin ehdin jo äsken säikähtää, että onko meidän pörisiä lähtenyt lipettiin tai kuollut, kun ei tässä lennellyt, mutta tuollahan tuo on keittiössä tiskejä nuolemassa :D

Joo mäkin ehdin jo äsken säikähtää, että onko meidän pörisiä lähtenyt lipettiin tai kuollut, kun ei tässä lennellyt, mutta tuollahan tuo on keittiössä tiskejä nuolemassa :D
Ihana :heart: Antero muuten istuu just nyt mun silmälasien sangalla. Osaakohan se lukea tätä palstaa? :D

Ihana :heart: Antero muuten istuu just nyt mun silmälasien sangalla. Osaakohan se lukea tätä palstaa? :D

Hehheh :D Voihan se vaikka osatakkin pikku verkkosilmillänsä. Mun kaveri oli eilen illalla tässä meillä ja sitä nauratti kun mä näytin miten kesyks tää pörisiä on tullut. Ei lähde karkuun vaikka vie kättä lähelle ja tulee viereen istumaan.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Eme:
Meillä oli pörri kun olin pieni =) sille jätettiin aina yöksi voileipää ja sokerinpaloja esille. Se oli meillä vuoden ja keväällä lähti ikkunasta ulos.
Siis voileipiä ja sokeria =) Antero on ollut meillä nyt noin kuukauden. Olisi hienoa, jos Anteron saisi pidettyä hengissä kevääseen asti. Nytkin se pörrää pääni ympärillä =)

Söpöä =) Mutta tuli mieleen, että mitäs jos teille tulee joku kylään ja huitaiseekin Anteron hengiltä? Mun mielestä aika inhottava ajatus. Ehkä teidän pitää ilmoittaa vieraille aina ovella et Anteroa ei sit saa kiusata! =) Tai hei, laitatte ulko-oveen kyltin "täällä vartioin minä" ja Anteron kuva siihen! (Tää ei sit oo mitään v*ttuilua, oon itsekin eläinrakas enkä mielelläni tapa kärpäsiä(kään))

Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Söpöä =) Mutta tuli mieleen, että mitäs jos teille tulee joku kylään ja huitaiseekin Anteron hengiltä? Mun mielestä aika inhottava ajatus. Ehkä teidän pitää ilmoittaa vieraille aina ovella et Anteroa ei sit saa kiusata! =) Tai hei, laitatte ulko-oveen kyltin "täällä vartioin minä" ja Anteron kuva siihen! (Tää ei sit oo mitään v*ttuilua, oon itsekin eläinrakas enkä mielelläni tapa kärpäsiä(kään))
Loistava idea :D :D :D meillä on jo se "täällä vartioin minä", mutta siinä on ton alaskan malamuutin kuva. Pitääkin koittaa ottaa Anterosta kuva. :D :D :D

Yhteistyössä