Anteeksi voi aina pyytää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Matkustettiin tänään bussilla (Hki) ja meidän rattaiden viereen tuli toiset rattaat, jossa oli NOIN 1,5 vuotias lapsi. Tämä lapsi sai maitopullon käteensä ja kun äidin huomio oli muualla niin tämä kullannuppu tyhjensi lähes sen koko maitopullon meidän rattaisiin...

Kun tämä äiti huomasi asian hän vaan vähän torui tyyllin "äläpäs nyt sotke silä maidolla" ja sivusilmällä katsoi meidän rattaita sekä laittoi pullon vaivihkaa laukkuun... Sitten hän vaan kylmän viileästi jäi pois. Ei edes anteeksi voinut pyytää...

Onko tää yhteiskunta tosiaan näin mätä?? Vahinkohan se varmaan oli, tosin lapsen touhu näytti todella järjestäytyneeltä...

Täällä nyt rattaiden kankaat koneessa, onneks ne sentään voi pestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Josko se äiti meni lukkoon eikä osannu toimia järkevästi...

Mistä hitosta sitä tietää, kun me avohoidonhedelmät kuljetaan villeinä ja vapaina.

No minä itse syön masennuslääkkeitä sekä käyn säännöllisesti psykiatrilla, mutta osaan silti pyytää anteeksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Yhteiskunta?

Kaiken maailman veronalennuksineen ja äitiyspäivärahankorotuksineen. Yhteiskuntahan suorastaan lietsoo sitä, että ihmiset hankkii lapsia kaatelemaan maitojaan toisten rattaisiin.

:laugh: ai niin, en huomannut ajatella tältä kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Josko se äiti meni lukkoon eikä osannu toimia järkevästi...

Mistä hitosta sitä tietää, kun me avohoidonhedelmät kuljetaan villeinä ja vapaina.

No minä itse syön masennuslääkkeitä sekä käyn säännöllisesti psykiatrilla, mutta osaan silti pyytää anteeksi :(

Sama täällä ja anteekskin osaan pyytää... Nykysin ainakin.

Onko tää yhteiskunta tosiaan näin mätä?? Vahinkohan se varmaan oli, tosin lapsen touhu näytti todella järjestäytyneeltä...

Ömf, järjestäytyneet taaperorikolliset?

Nyt taas puututaan yhteen sanaan jonka kirjoitin ajattelemattomasti ja itse asian pointti jää sivuun...

Näihin ihmisiin törmää ihan päivittäin... bussissa haukutaan rattaiden kanssa kulkevat, ratikassa ja metrossa ryysätään, varpaille tallotaan, tönitään, etuillaan, kiilataan, ei anneta tietä jne. Minne vaan menee niin tähän törmää.

Ja ennenkun sanotte mitään niin ITSE EN KÄYTTÄYDY NÄIN! Ihan turha edes aloittaa saarnaamaan mun käytöksestä. Mulla on käytöstavat ja olen siitä äärimmäisen ylpeä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt taas puututaan yhteen sanaan jonka kirjoitin ajattelemattomasti ja itse asian pointti jää sivuun...

Näihin ihmisiin törmää ihan päivittäin... bussissa haukutaan rattaiden kanssa kulkevat, ratikassa ja metrossa ryysätään, varpaille tallotaan, tönitään, etuillaan, kiilataan, ei anneta tietä jne. Minne vaan menee niin tähän törmää.

Ja ennenkun sanotte mitään niin ITSE EN KÄYTTÄYDY NÄIN! Ihan turha edes aloittaa saarnaamaan mun käytöksestä. Mulla on käytöstavat ja olen siitä äärimmäisen ylpeä.

Anteeksi, mutta mistä me tietäisimme sinun käytöksestäsi yhtään mitään, emmehän sinua tunne? Emme tiedä tästä asiasta mitään muuta, kuin sen mitä sinä olet siitä kertonut. Tottahan toki on hyvää käytöstä pyytää anteeksi, jos jotain vahinkoa tapahtuu, siinä olen samaa mieltä.

Toinen antaa hyvää hyvyyttään vähästääkin ja heti ollaan vaatimassa anteeksiantoa ja syyttämässä yhteiskuntaa. On vain ajattelemattomia ihmisiä, ei siitä voi syyttää politiikkoja, ei EU:ta, ei K-Kaupan kassoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

sama ajatus puikahti mieleeni :whistle:

Voi kun tietäsit mitä kaikkea ton jälkeen putkahti, nauroin yksinäni täällä aikana ja sain hillittyä itseni etten kertonut niitä ajatuksia kaikille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

sama ajatus puikahti mieleeni :whistle:

Voi kun tietäsit mitä kaikkea ton jälkeen putkahti, nauroin yksinäni täällä aikana ja sain hillittyä itseni etten kertonut niitä ajatuksia kaikille :D

:laugh: voin vain kuvitella :laugh:

Yhteistyössä