Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just niin. Korottelet yli sen kilpailijan automaattiin asettaman maksimisumman.
kun olet korottanut tarpeeksi kauan niin se hyväksyy sun tarjouksen.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just niin. Korottelet yli sen kilpailijan automaattiin asettaman maksimisumman.
Mistäs minä sen maksimisumman tiedän?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:kun olet korottanut tarpeeksi kauan niin se hyväksyy sun tarjouksen.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just niin. Korottelet yli sen kilpailijan automaattiin asettaman maksimisumman.
mutta siis sä voit huutaa sitä aina huudon kerrallaankin ettet huuda hirveetä summaa samantien ja se toinen onkin laittanut vaan muutaman euron päähän sen korottajan.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:kun olet korottanut tarpeeksi kauan niin se hyväksyy sun tarjouksen.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just niin. Korottelet yli sen kilpailijan automaattiin asettaman maksimisumman.
Ok, laitan siis sellaisen summan, jonka olen valmis maksamaan itse ja sitten saa paketti jäädä jos toinen vielä korottelee.
Kiitoksia avuista taas! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:JES!
Mun huuto on nyt voitavana, eli en laittanut vielä automaattia.![]()
Tämähän on hauskaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A-pina:Huusin kerran korotusautomaattia vastaan, summa nousi 250 euroon ja ajattelin et siinä menee mun raja. Pakko oli kumminkin koittaa vielä pari kertaa kun ajattelin et ei se nyt euro tohon summaan jne.. Huuto meni poikki 254 eurosta. En muista mistä summasta lähti, mut taisi olla toista sataa kun euro kerrallaan korotin.. Olin TODELLA tyytyväinen voittoni! Et onnea huudolle! Joskus se voi olla eurosta kiinni, tai kahdesta, tai...
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja A-pina:Huusin kerran korotusautomaattia vastaan, summa nousi 250 euroon ja ajattelin et siinä menee mun raja. Pakko oli kumminkin koittaa vielä pari kertaa kun ajattelin et ei se nyt euro tohon summaan jne.. Huuto meni poikki 254 eurosta. En muista mistä summasta lähti, mut taisi olla toista sataa kun euro kerrallaan korotin.. Olin TODELLA tyytyväinen voittoni! Et onnea huudolle! Joskus se voi olla eurosta kiinni, tai kahdesta, tai...
Hui mitä summiaonneksi tuo haluamani paketti ei paljoa vielä maksa. Laskin, että jos sen voitan haluamallani summalla niin jään reippaasti voitolle, kuin jos kaupasta kaikki ne ostaisin ihan uutena. =)
Alkuperäinen kirjoittaja A-pina:Vastaava tuote uutena 1700-1900e, että siltä pohjalta...![]()