anteeksi häiriö, mutta olisiko vinkkejä mitä ostaisin isänpäivänä tulevalle isälle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klementine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

klementine

Jäsen
15.06.2010
846
0
16
tiedän hän ei ole minun tuleva isä mutta tunteeni sanoo että haluan ostaa hänelle isänpäivänä lahjan vaikka tämä sikiö ei ole vielä syntynyt vauvaksi.loppuraskaus on kylläkin menossa joten tulo vauvaksi voi periaatteessa tapahtua milloin vain, vaikka heti.
hän on siis tämän tulevan vauvan tuleva isä.
olisiko kenelläkään vinkkejä? :wave:

kokeillaanko uusiksi niin ei mene ohi aiheesta:wave:

Vinkkejä

-kirja, esim humoristiset vauvan huolto-ohjeet
-T-paita johon printattu jotain nasevaa isäksi tulosta
-vauvan hoitoon liittyvä vempele esim. mulle olis käynyt amme kun kylvettäminen on mun heiniä

Meidän esikoinen syntyi viime vuonna joulukuussa. Isäinpäivänä annoin "isyyspakkauksen". Siinä oli isi=paras kalsarit ja aamutossut, I :heart: dad- body, sisuja, batterya, korvatulpat ja sikareita. :)

Mäkin mietin täällä isänpäivä lahjaa... Meillä lapsi on jo syntynyt muutama viikko sitten.. Tänä vuonna tuo isänpäivä on myös mun miehen syntymäpäivä... Haluaisin jotenkin muistaa, en vaan keksi mitään...

[QUOTE="hmm";22364708]Mäkin mietin täällä isänpäivä lahjaa... Meillä lapsi on jo syntynyt muutama viikko sitten.. Tänä vuonna tuo isänpäivä on myös mun miehen syntymäpäivä... Haluaisin jotenkin muistaa, en vaan keksi mitään...[/QUOTE]

Täällä on vähän samanlainen tilanne. Eli ensimmäinen oikea isänpäivä ja perjantaina on syntymäpäivä. :D