Anteeksi anto

Annatko anteeksi?

  • Kyllä

    Ääniä: 8 100,0%
  • En

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    8
Mun mielestä elämän jatkaminen ei vaadi anteeksi antoa. Eikä sekään etten ole katkeroitunut asiasta tarkoita että olisin anteeksi antanut.
Ajattelen ehkä anteeksi annolle eri merkityksen kuin moni muu.
Minä myös ymmärrän anteeksi annolla muuta kuin monet muut.
Jos et anna anteeksi niin kannat anteeksi antamattomuuden taakkaa siihen saakka kunnes annat anteeksi.
 
Minä myös ymmärrän anteeksi annolla muuta kuin monet muut.
Jos et anna anteeksi niin kannat anteeksi antamattomuuden taakkaa siihen saakka kunnes annat anteeksi.
No mä en onneksi koe kantavani moisesta taakkaa enkä aio aloittaakkaan, en ole uskonnollinen joten taivaspaikkakaan ei ole tuollaisista kiinni:ROFLMAO:
Asian henkinen käsittely on riittänyt kohdallani kyllä.
Ja edelleen vahinkoasiat sekä väärinkäsitykset on erikseen, ne pitää sopia, muuten voivat jäädä kalvamaan.
 
en oikein tiedä.Voisin antaa ehkä anteeksi heille sitten kun heidät on kuolo korjannut,toisaalta en ole menneisyyteen takertuvaa sorttia eli en paljon menneitä enään muistele,joten luultavasti olen sitten kuitenkin antanut jo anteeksi.Toisaalta en haluaisi koskaan kohdata ketään anteeksi saanutta koska se saattaisi perua koko anteeksiannon,ja sitten itselle tulisi taas paha mieli joten tämä on hiukan kaksipiippuinen juttu jos tätä liikaa mietiskelee.Parempi kai kun ei mietiskele selviää vähemmällä sillälailla.
 
vierailija
Moni tuntuu ajattelevan, että menneiden vatvonta on jotenkin tietoinen valinta. Ihminen voi olla niin pahasti koko lähipiirin traumatisoiva, ettei tilojaan valikoi. Pitäiskö kostaa, jos kostettavat ei edes tajua tehneensä mitään. Puolison vanhemmille kosto heidän lapsestaan...
 
Kaikkia asioita ei aina etukäteen valitessaan tajua. En puhu mun miehestä, mutta muille naisille flirttaileva puoliso olisi rasittava.

Ja ymmärrän tavallisen vitsailun ja hauskanpidon toisen sukupuolen kanssa, mut lähmäisyyttä en.
Sittenhän minulla ei ole mitään hätää. Olen "lähmäinen" vain sinun fantasioissasi.

Lähmäinen m1es Echon mielikuvakansioista.
 

Yhteistyössä