Anteeks,mut nyt mun on pakko kysyä(kuukautisista)

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Eli siis onko teillä yleensä kipuja tms?Jos niin millasia?

Ku mua jäi vaivaa oikeen tänään ku mulla ei yleensä ole mitään vaivoja paitsi turvotusta.Mutta nyt on ollu 2 pvää silleen et tullu tyyliin tippakaks päivässä ja tänää sit aamul töis ni alko sattuu mahaan,kesti noin 4 tuntia,tuli sellasia kohtauksia et viilsi oikeen mahasta ja "kyljistä"ja sen jälkeen alko verta tulee oikein reippaasti...enää ei ole maha kipeä mutta onkohan tää nyt ihan normaalia vai pitäskö kerrassaan aidosti huolestua...

No ainakin mulla menee välillä ensimmäiset päivät buranan voimalla. Sellaista jomotusta ja särkyä ettei mitenkään päin ole hyvä olla. Mutta en osaa sanoa tuossa tilanteessa jos sulla ei koskaan ole kipua ollut. Luultavasti kuitenkin ihan normaalia

Mulla on aina ihan helvetilliset kivut, vihloo, turvottaa ja mahaan koskee oikein tosi kovaa. Yhden kerran olen pyörtynyt siitä kivusta. Pillerit onneksi auttaa nykyään niin paljon, ettei tarvitse olla saikulla kolmea päivää kun ei kävelemään kykene.
Tietysti jos sulla ei ole koskaan kipuja ollut, niin sitten tuntuu hieman oudolta että ne noin yhtäkkiä alkaisivat. Mulla on ollut tämmöistä koko ikäni.

On, aina ollut.
Ennen menkkoja särkee selkää ja alavatsaa ja menkkojen aikana myös, lisäksi tulee myös noita kipukohtauksia ja reilummin vuotoa, yhtenä tai kahtena päivänä.

Yhteistyössä