Tsori.olikos ne sunAlkuperäinen kirjoittaja vatun teini oot!:oot aika ilkee, onko sulta pois jos joku tykkää tommosista?
Moi..Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:aika kauheet. ja moik sulle :wave:
Eiku suahan mun piti moikataAlkuperäinen kirjoittaja mimomamo:aika kauheet. ja moik sulle :wave:
Ne ei oo musta hienot, siis ihan kamalat..Mä olin vaan rehellinenAlkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ilkeetä porukkaa täällä |O
niihän sä moikkasitkiAlkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Eiku suahan mun piti moikataAlkuperäinen kirjoittaja mimomamo:aika kauheet. ja moik sulle :wave:
oman mielipiteensä saa sanoa mutta ei ivallisesti!Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Ne ei oo musta hienot, siis ihan kamalat..Mä olin vaan rehellinenAlkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ilkeetä porukkaa täällä |O
:ashamed: :xmas:
DinkelidonkeliAlkuperäinen kirjoittaja mimomamo:niihän sä moikkasitkiAlkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Eiku suahan mun piti moikataAlkuperäinen kirjoittaja mimomamo:aika kauheet. ja moik sulle :wave:
No mut sithän kaikki tietää asian todellisen laidan..Tyhmä ku saapasAlkuperäinen kirjoittaja typerää:Räkätättekö samalla lailla kaupungilla jos vastaan tulee tuollaset vaunut?
mitä ihmeen väliä sillä on jos joku tykkää koristella vaununsa noin?
Lapsellista ja suvaitsematonta, itsestänne annatte tyhmän kuvan. =/