Anteeks jos loukkaan mutta (nimestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä näin vähän aikaa sitten Hesarissa nimen Timofei...

Moneen kertaan piti lukee nimi, ekaks luulin että luin väärin, sitten jo toivoin että siinä ois kirjotusvirhe.. Ei ainakaan minuun iske tollanen nimi ollenkaan, ainakaan positiivisessa mielessä

Anteeksi jos loukkaan mutta mä en oikein ymmärrä tätä että julkisesti kauhistellaan vauvojen nimiä... Jos se mielipiteensä on pakko jollekin kertoa, niin vaikka sitten yksityisissä keskusteluissa.

Alkuperäinen kirjoittaja pippis:
Anteeksi jos loukkaan mutta mä en oikein ymmärrä tätä että julkisesti kauhistellaan vauvojen nimiä... Jos se mielipiteensä on pakko jollekin kertoa, niin vaikka sitten yksityisissä keskusteluissa.

Piste

Aika kovan ja kylmä kuuloinen nimi ja sekoituu Urpoon (josta en myöskään pidä).

Pidän kyllä monenlaisista nimistä, lähinnä harvinaisista, mutta silti joissa on pehmeyttä ja jollain tavalla kauneutta.

Parempi nimi tuo Ulpu on kuin Urpu.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
Aika kovan ja kylmä kuuloinen nimi ja sekoituu Urpoon (josta en myöskään pidä).

Pidän kyllä monenlaisista nimistä, lähinnä harvinaisista, mutta silti joissa on pehmeyttä ja jollain tavalla kauneutta.

Parempi nimi tuo Ulpu on kuin Urpu.

Mulle kans tuli mielleyhtymä urpoon ja urputtajaan..

Joo et loukkaa
:D
mutta mielipiteen saa sanoa..nimestäkin..

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:

Joo et loukkaa
:D
mutta mielipiteen saa sanoa..nimestäkin..

joo saa, mutta aina voi miettiä onko se fiksua ja/tai tarpeellista... :whistle: Mua säälittää nämä vauvat jotka on muutaman viikon ikäisiä, ja ovat jo "nettikiusattuja" aikuisten toimesta...

Yhteistyössä