antasin mitä vaan et mulle nousis kuume!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
oon tätä ennenkin tääl valittanu, mut mä en ihan totta kestä tätä puolikuntosta oloo |O
paleltaa ja räkä valuu, mut kuume ei nouse :headwall:
oon viimeks ollu kuumeessa joskus varmaan yläasteikäsenä..
kävin tänään lääkärissä ja poskiontelotulehdukseen pukkas antibioottikuurin, mut ei muuta ku tää päivä saikkua kun ei oo kuumetta.
olo on ihan karmee!!!
aamusin olo on ihan ku jyrän alle jääneellä, ihan kamala. sit kympin aikaan oon jo ihan vedossa niinku en kipee olis ollukaan ja iltaa kohden alkaa taas paleltaa ja nenä vuotaan :headwall:
niin perseestä.
tulis kunnon kuume ja kestäis pari päivää, mut tiedän kokemuksesta et tätä oloo on edessä ainakin viikko... :snotty: :snotty: :snotty:

Mulla on jo viikon ollut tää karsea lentsu. Pää on kuin Haminan kaupunki. Olo on tosi sairas, korvat kipeet, päässä humisee ja väliin nenä vuotaa ja on tukossa. Mulle ei kans kuume tule kovin helposti. Enkä uskalla toivoakkaan tulevaksi nimittäin sit se menee takuulla taas keuhkokuumeeksi.

Mullakaan ei noussut kuume mutta olo oli muuten aivan kamala. Mä sain poskiontelo- ja keuhkoputkentulehdukseen antibioottikuurin, se loppuu onneksi ylihuomenna. Nenä vuotaa vieläkin mutta yskää ei enää kauheesti ole. Mutta heti kun vähän lämpenee olo niin alkaa nenä vuotaa entistä enemmän.

siis hitto että oli aivan kamala työpäivä!!!!! :'(
ihan hirvee olo, palelsi ja yskitti ja räkä lensi, niistin vaan ja päätä särki ja ei,en voi olla pois kun EI OLE KUUMETTA |O
PERKELE |O
ihan varppiin oon huomena pois jos olo on tää, tosi kiva olla töissä kipeenä kun pitäis olla lasten kaa ja mä vaan välttelen niitä ku en halua aiheuttaa mitää epidemioita :kieh:
ja pomo meinas et en oo kipee ku ei oo kuumetta :kieh:

Yhteistyössä