Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Mulla olis yks paikkaMut sit tää keskustelu lähtee ihan hakoteille
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Mulla olis yks paikkaMut sit tää keskustelu lähtee ihan hakoteille
![]()
![]()
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kylmään veteen. Mä pesin aiemmin päivällä keittiön lattiaa ja hyllykön alle oli jäänyt pala hajonnesta lasisesta salaattikulhosta. Mä sitten tietysti reippaalla liikkeellä työnnän käteni riepuineen sinne hyllyn alle niin, että se lasi jäi etusormeni ja jalkalistan väliin. Ruts vaan kuului ja lasinpala oli napakasti sormenpäässä kiinni. Tovittavasti sain kaivettua kaiken lasin sormesta pois. Mutta kylmä vesi puuduttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kylmään veteen. Mä pesin aiemmin päivällä keittiön lattiaa ja hyllykön alle oli jäänyt pala hajonnesta lasisesta salaattikulhosta. Mä sitten tietysti reippaalla liikkeellä työnnän käteni riepuineen sinne hyllyn alle niin, että se lasi jäi etusormeni ja jalkalistan väliin. Ruts vaan kuului ja lasinpala oli napakasti sormenpäässä kiinni. Tovittavasti sain kaivettua kaiken lasin sormesta pois. Mutta kylmä vesi puuduttaa.
Ainakin verenvuoto sormesta loppui. Tosin joudun klikkailemaan hiirtä nimettömällä ja se on hidasta ja hankalaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:Hei joko sun saikku loppu![]()
Mulla ei ole niin pitkät kädet, että ne ulottuisi seisoaltaan lattiaanAlkuperäinen kirjoittaja vili43:(kui sää peset kontaten lattiaa...?)