antakaas tänne vähän sitä motivaatiota...

• Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
*huoh* koulu alko taas ja vaikka oonkin polkenu joka päivä sinne ja takas niin en oo kyllä jaksanut yhtään kattoa mitä suuhuni laitan.....siis oon ollu niin väsynyt...(tiedätte varmaan ettei väsyneenä aina toimi tuo järkikultaa niikun pitäis ja meikä ainaskin sortuu ihan älyttömän helposti.... :/ :/ :/ ) Saati sit kun koulussa on kahvio missä tuoksuu joka päivä tuore pulla yms. herkut.... :whistle: :whistle:
Luovuttaa en aio, vaikkei tää paino ookkaan pariin viikkoon näyttänyt mitään miinuksia....tarttis vaan saada vähän motivaatiota ja vinkkejä mitä kannattais tehä kun on älyttömän väsynyt ja nälkäinen ja tekee vaan mieli tilata isoin kebab, mitä löytyy.... :whistle: :whistle: :whistle: :p

Täällä ois kans motivaatio nyt tarpeen! Jotenkin on ihan sikanälkä ja herkkuhimo :D :x :/

Eilen sorruin, vaikka herkkupäivä piti olla vasta tänään. Söin kaksi sokerikorppua ja kolme vohvelia :ashamed: :ashamed: :ashamed: !!!!!

Nyyh, nyt on mieli vähän maassa eihän tästä mitään tule kun ei pysy tuo suu supussa. Nyt ei kyllä paino putoa!!! Mitenkähän tässä sais itteesä uudestaan niskasta kiinni?

Päivä kerrallaan pitäis vaan pinnistellä! Eilenkään mulla ei oikeestaan ollu nälkä kun tulin 22.05 vattuja poimimasta, mutta jokin tapa minut pisti kuitenkin syömään ainakin sata leipää. sitten harmitti kun olin ne syöny, että miksen menny vaan nukkumaan!

Sovitaanko tintti, että tänään nyt sitten syödään tähän tuskaan ja huomenna alotetaan parempi ja kurinalainen elämä??!!

5xäiti
MOTIVAATIOTA SINNE!!!
Eka kertaa luin että joku muukin "pitää" leivästä. Sekun on minunkin kompastuskiveni eli mättään leipää aivan älyttömiä määriä jos en ole erityisen tarkkana.

äiti ulkomailta
En voinu ku nauraa Tuolle eka kirjoitukselle!!! Samalaista ku mulla.... tekis mieli tilata isoin kebab mitä löytyyy..... ASIA TEKSTIÄ!!! JUST RENTO!!! Mulla ei oo kyl ikinä ollu painon kans ongelmia kun liikkuu säännöllisesti ja syöpi hyvin ja nukkuu hyvin!!!! ja kaiken lisäksi ottaa positiivisen asenteen elämään!!!!! =) =) =)

Tintti1010
Kiitos mahtavista tsempeistä!!!! Mitä minä tekisinkään ilman nettiä... :D :)
Juu, ellirilli; huomenna otetaan itteämme niskasta kiinni ja ens viikolla olin ajatellut nollata koko tilanteen ja lähtä taas uudella innolla tsemppaamaan itteäni kohti kevyempiä lukemia!!! :D
Ja tuosta leivänhimosta sen verran että miekin olen täysin "leipäriippuvainen"... ;) ....jos syön palan leipää niin pakko ottaa lisää...(kun se on niin hyvää... :p )

syysvuokko harmaana
Meikällä oli ihan sama juttu täs joku aika sitten. Aloitin laihiksen aina joka maanantai vain huomatakseni torstaina, että pisteitä ei ole tullut taaskaan laskettua kunnolla!! Nyt kun löysin tän palstan, niin sain itteeni niskasta tosi hyvin kiinni!!! Ja sitten kun olen innolla kattonut noita olympialaisia, ja siellä juoksee ja loikkii mitä hoikempia ( ja lihaksikkaampia) naisia, niin päätin minäkin ETTÄ SE ON LIHA JOKA PUHUU!! Ihan Eppujen sanoin!! Nyt on tän viikkoa laskettu innolla pisteitä ja käyty kaks kertaa lenkillä ja kerta lentopalloa pelaas rannalla!! Ja että on paikat kipeenä mutta olo hyvä!!
TSEMPPIÄ VAAN!!!! KYLLÄ KILOT LÄHTEE!!!!

Phyllis
Vähäisistä motivaatiovarannoistani jaan nyt sitä muillekkin tarvitseville
~~~~~motivaatiosäteitä~~~~

Mullakin nyt reilu 6 viikkoa uutta ja terveellistä elämää takana, ja viimeinen viikko kyllä ollut yhtä lomaa laihduttamisesta (lue:repsahtelua herkkuihin)
Tänäänkin on tullut jo pringlesejä napsittua, ja eilen oli kunnon krapulaeväät: juustonakseja ja pringlesejä ja irtokarkkeja :ashamed: :ashamed:
Ja perjantaina serkun häissä oli ihan liian hyvää kakkua...ja tuli otettua lisääkin :ashamed: Ja boolikin maistui...

Mutta tänään jo kävin kuitenkin lenkillä - huomenna palaan taas _kunnolla_ ruotuun!!!!

Tsemppiä siskot!!! kyllä se motivaatio löytyy, kaivetaan se noista läskimakkaroista jostain ;)

TÄÄLTÄ LÄHTEE MOTIVAATIOOOOOOOOO

Mulla sitä riittää, kohta 2kk takana ja edelleen jaksan, tää on ennätys!

Olen huomannu että mulla ei ole onnistunu tää laihdutus ikinä oikein kun en ole ollut tarpeeks "kypsä" laihtumaan. Nyt olen sitä. tää on SE kerta jolloin onnistun, tästä ne kai puhuu kaikki jotka on saanu PV:ssa laihdutettua ihanne painoonsa.

No, KEEP ON GOING SISTERS!

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 11:56 SuSu79 kirjoitti:
TÄÄLTÄ LÄHTEE MOTIVAATIOOOOOOOOO

Mulla sitä riittää, kohta 2kk takana ja edelleen jaksan, tää on ennätys!

Olen huomannu että mulla ei ole onnistunu tää laihdutus ikinä oikein kun en ole ollut tarpeeks "kypsä" laihtumaan. Nyt olen sitä. tää on SE kerta jolloin onnistun, tästä ne kai puhuu kaikki jotka on saanu PV:ssa laihdutettua ihanne painoonsa.

No, KEEP ON GOING SISTERS!
Tiiätkö, miulla on ihan sama juttu!!! Oon huomannu että suhtaudun tähän laihutuspuuhaan ihan eri tavalla kuin aiemmin!!! Vaikka tietysti välillä tulee niitä huonompia kausia, mutta luovuttaa en aio!!! :D

Yhteistyössä