Antakaas pikaisesti neuvoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mamma"

Vieras
Meillä on klo 9 neuvola ja olen yrittänyt saada yhteyttä neuvolaan ilman tulosta. Perusisin/siirtäisin ajan, sillä pakkasta on 26 ja minulla ei ole autoa. Kaikki kolme lasta täytyisi viedä tuonne pakkaseen ja hirvittää, varsinkin vauvan vienti. Jätänkö nyt vaan röyhkeästi menemättä kun en kerran saa puhelimen päähän tätiä vai mitä ihmettä tässä teen?

eikö voi jättää vastaajaan viestiä?

eihän sille mitään voi.. jos et voi mennä niin et voi mennä. Voisithan ihan hyvin olla vaikka sairaana ja sama homma ettet saa viestiä perille. Jätät menemättä ja sillä hyvä. Soitat sitten uutta aikaa ja kerrot ettet saanut ketään kiinni vaikka yritit soittaa.

[QUOTE="Pomm";22992150]eikö voi jättää vastaajaan viestiä?

eihän sille mitään voi.. jos et voi mennä niin et voi mennä. Voisithan ihan hyvin olla vaikka sairaana ja sama homma ettet saa viestiä perille. Jätät menemättä ja sillä hyvä. Soitat sitten uutta aikaa ja kerrot ettet saanut ketään kiinni vaikka yritit soittaa.[/QUOTE]

Koitin myös neuvolan matkapuhelimeen ja sinne pystyi jättämään viestin! En tiedä onko tämä pakkanen nyt typerä syy jättää menemättä, mutta minusta on ihan liian kylmä varsinkin 5kk ikäiselle! :(

[QUOTE="mmm";22992191]No kyllä 5kk saa lämpimään vaunuissakin, mutta ei se kiva tuollaiseen pakkaseen mennä ole. Meidän neuvolassa ei ole muuten edes vastaajaa :o[/QUOTE]

Saa, mutta toinen asia onkin että miten tuollainen pakkanen ottaa vauvan henkeen! Lisäksi ap mainitsi muista lapsista. En tiedä minkä ikäisiä ovat, mutta jos kävelevät itse tai varsinkin jos pulkassa tms. istuvat niin kylmä se heillekkin on.

Saa, mutta toinen asia onkin että miten tuollainen pakkanen ottaa vauvan henkeen! Lisäksi ap mainitsi muista lapsista. En tiedä minkä ikäisiä ovat, mutta jos kävelevät itse tai varsinkin jos pulkassa tms. istuvat niin kylmä se heillekkin on.

Muut lapset ovat jo vähän isompia, itse kävelevät. Kyllähän vaunu on tietysti lämmin, mutta itseäni hirvittää silti jotenki noin kova pakkasmäärä lapsille ja tuo kylmän hengittäminenkin. Aikuiset on vähän eri juttu. Vasta olemme olleet kipeänäkin.

Yhteistyössä