antakaas mulle joku tooosi hyvä boolin ohje, kiitos!

Mistä sä tykkäät?

Makeasta, happamasta, kirpeestä?

Valkkarista, vodkasta, ginistä jne jne booleja on niin paljon, että JOTAIN osviittaa olis hyvä saada.

Mä oon tehnyt
  • pullo skumpaa
pullo valkkaria
  • 1,5 sprite
1,5 vissy
  • puoli litraa kirkasta viinaa (voi olla "tavallista" tai maustettua, esim. lime)
puoli lirtaa vadelma likööriä
  • jäisiä vadelmia ja jäisiä viinirypäleitä (tomivat hyvin jääpaloina, eivät sula ja laimenna boolia kuten jääpalat)

Makua saa muuteltua liikööriä ja viinaa vaihtamalla oman maun mukaisesti. Olen kokeillut ainakin mansikka ja karviasliikööriä.

Olen tehnyt tämän Ikean isoon boolikulhoon, onkohan se sitten 10l. Bileissä on yleinsä pitänyt tehdä kaksi satsia.

Alkuperäinen kirjoittaja miimumaija:
Mä oon tehnyt
  • pullo skumpaa
pullo valkkaria
  • 1,5 sprite
1,5 vissy
  • puoli litraa kirkasta viinaa (voi olla "tavallista" tai maustettua, esim. lime)
puoli lirtaa vadelma likööriä
  • jäisiä vadelmia ja jäisiä viinirypäleitä (tomivat hyvin jääpaloina, eivät sula ja laimenna boolia kuten jääpalat)

Makua saa muuteltua liikööriä ja viinaa vaihtamalla oman maun mukaisesti. Olen kokeillut ainakin mansikka ja karviasliikööriä.

Olen tehnyt tämän Ikean isoon boolikulhoon, onkohan se sitten 10l. Bileissä on yleinsä pitänyt tehdä kaksi satsia.

• oisko tää kokeilemisen arvonen?? tuleeko tolle paljon hintaa? no semmonen 10l ois nhyvä määrä

Mä tekisin kahta eri makuista boolia, ei käy tylsäksi. Molempia se 5 litraa.
Viinaa, likööriä oman maun mukaan, vissyä, alkoholitonta siideriä, spriteä. Siinä se.

Tää on tosi hyvä paukkuna että vois olla boolinakin sit..tosin kalliiksi voi tulla. Paukkuun siis 2cl vodkaa, 2cl De Kuyper Sour Apple ja n.2dl Red Sodaa.
On siis tosi hyväää :p

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Tää on tosi hyvä paukkuna että vois olla boolinakin sit..tosin kalliiksi voi tulla. Paukkuun siis 2cl vodkaa, 2cl De Kuyper Sour Apple ja n.2dl Red Sodaa.
On siis tosi hyväää :p

mitä noi jälkimmäiset 2cl:olikan? ja 10 litraan suhteutettuna,,,

Alkosta saa tuota Sour Applea, näyttääpi tältä http://www.alko.fi/tuotteet/fi/217496 ja sitten Red Sodaa saa ainakin cittarista http://www.hartwall.fi/fi/Juomat/tuoteryhmat/Erikoisjuomat/Hartwall-mikserit/Hartwall-Red-Soda/.

Mutta nyt kun sitä mietin niin boolina tulee kyllä aikasta kalliiksi..

Yhteistyössä