ens vkl.on mun synttäri kekkerit, sinne tarttis boolia väsätä..paljonkohan sitä tarttis olla? oisk0o 10l hyvä? kun mulla on tommonen booli malja joka vetää semmosen 5l nvarmaankin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miimumaija:Mä oon tehnyt
pullo valkkaria
- pullo skumpaa
1,5 vissy
- 1,5 sprite
puoli lirtaa vadelma likööriä
- puoli litraa kirkasta viinaa (voi olla "tavallista" tai maustettua, esim. lime)
- jäisiä vadelmia ja jäisiä viinirypäleitä (tomivat hyvin jääpaloina, eivät sula ja laimenna boolia kuten jääpalat)
Makua saa muuteltua liikööriä ja viinaa vaihtamalla oman maun mukaisesti. Olen kokeillut ainakin mansikka ja karviasliikööriä.
Olen tehnyt tämän Ikean isoon boolikulhoon, onkohan se sitten 10l. Bileissä on yleinsä pitänyt tehdä kaksi satsia.
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:aattelin kyllä jtn.värikästä, esim.sinistä tai vihreetä
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:aattelin kyllä jtn.värikästä, esim.sinistä tai vihreetä
Bollsin sinistä Curacaoo, ananasmehuu, Bacardii, sitruunamehuu, jäitä. Nams.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Tää on tosi hyvä paukkuna että vois olla boolinakin sit..tosin kalliiksi voi tulla. Paukkuun siis 2cl vodkaa, 2cl De Kuyper Sour Apple ja n.2dl Red Sodaa.
On siis tosi hyväää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Tää on tosi hyvä paukkuna että vois olla boolinakin sit..tosin kalliiksi voi tulla. Paukkuun siis 2cl vodkaa, 2cl De Kuyper Sour Apple ja n.2dl Red Sodaa.
On siis tosi hyväää![]()
mitä noi jälkimmäiset 2cllikan? ja 10 litraan suhteutettuna,,,