Antakaas ideoita "tuparitarjoiluun"

• Viestiketjun aloittaja ninnuska
  • Ensimmäinen viesti
No mä oon tehny joskus pizzaa... tai sitten makarooni salaattia kera patongin ja tuorejuustojen. Sitten joskus on ollut coktail-tikkuja. Lisänä sitten sipsit ja dipit sekä Booli.

Kerran on myös ollu ranskalaisia, nakkeja, lihapullia sekä punajuuri ja perunasalaattia. + Vihreä salaatti.

Meillä oli tehty sellainen ota-itse-valikoima.. Oli juustoja, salaatteja ja sitten lisäkkeitä salaateille ja juustoille, hedelmiä, kalaa, kanaa, krutonkejä, fetaa jne jne.. Jokainen sai koota mieluisensa annoksen lautaselleen. Hyvin toimi ja kaikki tykkäsi!

Ens kerralla kun jotaan järkkään, niin aattelin tehdä samalla periaatteella tacopöydän, josta jokainen sitten saa koota omansa.. Helppoa ja nopeaa toteuttaa.

joku
tos valion kerma lehdessä oli sellanen resepti missä tortilla levyt leikataan 2-3 siivuks ja sit tehään jauhelihatäyte, en muista ihan tarkkaan mut muistaakseni siihen tuli ainaskin paprikaa ja hillosipuleita ja mausteita ja olikohan ranskankermaa ja täytetään ne tortillasuikaleet ja laitetaan folioista tuutit mihin ne törkätään rullalla ja päälle juustoraastetta ja uuniin. valion sivuilla saattas olla.

Zoe-F
salaatteja, coctailsiili(puolikas kaali johon tökitty cocail-tikkuja joissa esim juusto paloja pikkunakkeja kurkkua yms) dippiä, porkkana tikkuja yms sipsiä pizzaa karkkia

Yhteistyössä