Antakaas hyviä vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyryharakka harmaana

Vieras
Meillä olis isännän kanssa ens vuonna 10 vuotishääpäivä ja ollaan jo tässä pikku hiljaa alettu miettimään että mihinhän sitä voisi lähteä kahdestaan,pidennetylle viikonloppumatkalle.Ulkomaille mieli halajaisi mutta ainakin mä olen niin vähän matkustellut että ei kauheasti ole tietoa noista kohteista.Jos joltain reissaajalta saisi vinkkejä mihin kannataisi lähteä viettämään tuota hääpäivää niin ottaisin ilomielin vastaan ehdotuksia.Ei siis mihinkään kovinkaan kauas koska aikaa tosiaan olisi vaan tuo pe-ma.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka harmaana:
Meillä olis isännän kanssa ens vuonna 10 vuotishääpäivä ja ollaan jo tässä pikku hiljaa alettu miettimään että mihinhän sitä voisi lähteä kahdestaan,pidennetylle viikonloppumatkalle.Ulkomaille mieli halajaisi mutta ainakin mä olen niin vähän matkustellut että ei kauheasti ole tietoa noista kohteista.Jos joltain reissaajalta saisi vinkkejä mihin kannataisi lähteä viettämään tuota hääpäivää niin ottaisin ilomielin vastaan ehdotuksia.Ei siis mihinkään kovinkaan kauas koska aikaa tosiaan olisi vaan tuo pe-ma.

No nyt pääsin kirjautumaankin =)

Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Olettekos Islannissa käyneet?
On kuulema kaunis paikka mutta on ollut kallis. Nyt olisi sielläkin edullista, eikä tarvitsisi matkustaa kovin kauaksi :)

Mä olen menossa syyskuussa Islantiin kun mun lapsuudenystävä asuu siellä ja nyt olen päättänyt mennä häntä sinne tervehtimään.Onneksi mun ei tarvitse maksaa kuin lennoista ja osallistua tietysti ruokakustannuksiin ei tule niin kalliiksi =).

No mites Irlanti?
Itse en ole siellä ollut mutta mieheni oli siellä yhden pidennetyn viikonlopun ja kehui paikkaa kovasti. Se on meillä nyt tuon Islannin lisäksi reissulistalla :) Praha on myös kaunis paikka... Ja tietenkin jos viisumin eteen viitsii nähdä vähän vaivaa niin Pietari on kanssa kaunis kaupunki.

Yhteistyössä