Antakaas hyviä vinkkejä tähän yskään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vatruska

Aktiivinen jäsen
24.10.2004
4 148
0
36
Helsinki
Siis koti konsteja. Yskittää välillä niin kovaa, että limaa tulee kurkusta. Mustaviinimarjaa olen juonut kuumana yskänlääkettäkin litkinyt. Viikon on jatkunut ja hermo alkaa mennä.
Mitäs muita hyviä kotikonsteja olisi?
Ja tää on sit ihan normi lentsua =)

Meillä autta kun laittaa villasukat jalkaan. Antaa ne olla yötä päivää jalassa. Miehelle tungin sukat viimeyöksi jalkaan kun on jo kaks viikkoa yskiny. Ja nyt ei enää yski ollenkaan =)

Kiitos vinkeistä. kokeilin eilen kaikkia,mutta vieläkin yskittää. ja nuita villasukkia meillä käyttää kokoperhe yöt ja päivät ja on kyllä tehokas lentsun karkottaja.
Aamulla sain vanhalta rouvalta hyvän vinkin. Sekotan merisuolaa lämpimään veteen ja kurlaan. maku oli aivan kauhea,mutta taisi auttaa. Yhtään en ole yskässy sen jälkeen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja El Diablo:
puoli litraa kossua niin on yskä aamulla poissa.

Saattas tehota,mutta mun viinalla läträäminen keskittyy ainoastaan töihin ja asiakkaisiin.
Tosin eilen ne asiakkaat sano ,että pitäs ottaa konjamiinia. Sanoivat ,että mulla on täydellinen ensiapu tiskin takana että siitä vaan. No enpäs nyt kuitenkaan ruvennut. tuiterissahan olisin ollu :/
Tyydyin asiakkaiden tarjoamiin kurkkupastilleihin. =)

Itse olen kyllä käyttänyt ihan viinaa lääkkeenä ja monesti on auttanut. EI siis mitään kännejä vedetä vaan illalla ennen nukkumaanmenoa olen paukun ottanut (mahd. vahva) ja aamulla ei ole taudista ollut tietoakaan. Suosittelen.

Kurlaat vahvalla alkoholilla. Kyllä saa pöpöt kyytiä. Ja muistat aina nielaista lopuksi, missään nimessä ei saa sylkäistä alkoholia pois! Ja tätä jatkat niin kauan ennen kuin alkaa yskä hellittämään.