antakaapa vinkkejä mikä ois hyvä hoitoaine takkuuntuville hiuksille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mä olen ihan just käynyt leikkaan hiuksista huonot latvat pois mut ei se poista sitä ongelmaa kun takaa niskasta hiukset menee takkuun yöllä kun mun tukka on niin pehmee. Onko ongelmaan muuta ratkaisua kuin leikata tukka lyhyeksi, mitä siis en halua.

laita hiukset yöksi löyhästi letille? ei siihen juuri hoitoaineet auta, kokemusta on. tigiä itse käytän, urban joku... en muista nimeä. hoitis isossa pumppupullossa. ja sit latvahoitista...

Tärkeintä on hoitoaineen laatu! Hoitoaineessa ei saa olla silikonia, millä hiukset meikataan kiiltäväksi ja läikkyviksi, mutta se on vain meikkiä eikä hiustenhoitoa. Suurimassa osassa hoitoaineita on valtavasti silikonia (tunnistaa INCI-luettelosta -cone-päätteestä).

Itse käytän markettipuolelta XZ-hoitoaineita. Ja öisin pidän hiuksia löyhällä letillä, mutta hiukseni pysyvät sillä lailla kiinni itsestään.

Mulla on alaselkään asti pitkät hiukset, joita värjään vaaleaksi. Eli toki ovat ei niin hyvässä kunnossa ja takkuuntuvat helposti. Ainoa marketista saatava hoitoaine joka tehoaa mun hiuksiin on se elvitalin oranssissa purkissa oleva. Lisäksi hiuksille tarkoitettu öljy tekee ihmeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja pitkähiuksinen;25548586:
Tärkeintä on hoitoaineen laatu! Hoitoaineessa ei saa olla silikonia, millä hiukset meikataan kiiltäväksi ja läikkyviksi, mutta se on vain meikkiä eikä hiustenhoitoa. Suurimassa osassa hoitoaineita on valtavasti silikonia (tunnistaa INCI-luettelosta -cone-päätteestä).

Itse käytän markettipuolelta XZ-hoitoaineita. Ja öisin pidän hiuksia löyhällä letillä, mutta hiukseni pysyvät sillä lailla kiinni itsestään.

Suurimmassa osassa hoitoaineita ei kyllä enää ole silikonia.

Mä olen tykännyt Bed head-tuotteista. Mulla on shampoo ja hoitoaine sitä merkkiä. Käytän sitä myös lapsilla ja pitkähiuksisella tyttärelläni, jolla aiemmin meni tukka helposti takkuun, mutta ei ole enää mennyt.

Tigin tuotteet on hyviä, mutta valitettavasti melkein minkälainen hius tahansa takkuuntuu yöllä tyynyä vasten, jos tukkaa pidetään nukkuessa auki. Eli hiukset kiinni yöksi.