Antakaa vinkkejä, miten toimia jättikalun kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kohta saan
  • Ensimmäinen viesti
kohta saan
Haluaisin kokeilla seksiä mahtikaluisen miehen kanssa ja löysinkin sellaisen netin kautta. Ensimmäinen livetapaaminen vielä kokematta. Normi-isohin kaluihin olen törmännyt, mutta tämä on todella valtava. Siksi vähän myös pelottaa, vaikka samalla myös kiihottaa.

Miten kannattaa toimia, ettei satu ja homma kuivu heti alkuunsa kokoon? Onko jotain muita vinkkejä? Pystyykö sellaista ottamaan edes suuhun, luulen ettei mahdu ainakaan omaani. Itse kastun helposti ja olen yleensä jopa ylimärkä, joten se puoli on kunnossa.
 
No ..
Haluaisin kokeilla seksiä mahtikaluisen miehen kanssa ja löysinkin sellaisen netin kautta. Ensimmäinen livetapaaminen vielä kokematta. Normi-isohin kaluihin olen törmännyt, mutta tämä on todella valtava. Siksi vähän myös pelottaa, vaikka samalla myös kiihottaa.

Miten kannattaa toimia, ettei satu ja homma kuivu heti alkuunsa kokoon? Onko jotain muita vinkkejä? Pystyykö sellaista ottamaan edes suuhun, luulen ettei mahdu ainakaan omaani. Itse kastun helposti ja olen yleensä jopa ylimärkä, joten se puoli on kunnossa.
Kuinka valtava se on? Ja mistä tiedät että se on valtava jos et ole nähnyt sitä viellä ?
 
Viimeksi muokattu:
aloittaja
Kuinka valtava se on? Ja mistä tiedät että se on valtava jos et ole nähnyt sitä viellä ?

Mies näytti minulle useampia kuvia. Yhdessä kuvassa kalun vieressä oli vertailukohtana esine, joka antoi hyvän käsityksen koosta. Mies kertoi lisäksi mitat. Ovat sellaiset, että sormeni eivät ulotu yhteen, jos kierrän ne kalun ympäri eli paksumpi kuin oma ranteeni. Pituutta 20 cm ja se tässä eniten hirvittää, koska lyhyempi on parempi.

Tiedän, että tällaisia jättikaluja on olemassa, koska nuorena seurustelin vastaavan melan omaavan kanssa vähän aikaa. Silloin en uskaltanut edes kokeilla takaapäin asentoa, koska pelkäsin sen sattuvan liikaa. Samoin jäi suuhoidot antamatta, kun se tuskin olisi mahtunut suuhuni. Muuten kyllä tuntui hyvältä, kunhan alkutyöntymisen kipuvaiheesta pääsi yli.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuo ..
Mies näytti minulle useampia kuvia. Yhdessä kuvassa kalun vieressä oli vertailukohtana esine, joka antoi hyvän käsityksen koosta. Mies kertoi lisäksi mitat. Ovat sellaiset, että sormeni eivät ulotu yhteen, jos kierrän ne kalun ympäri eli paksumpi kuin oma ranteeni. Pituutta 20 cm ja se tässä eniten hirvittää, koska lyhyempi on parempi.

Tiedän, että tällaisia jättikaluja on olemassa, koska nuorena seurustelin vastaavan melan omaavan kanssa vähän aikaa. Silloin en uskaltanut edes kokeilla takaapäin asentoa, koska pelkäsin sen sattuvan liikaa. Samoin jäi suuhoidot antamatta, kun se tuskin olisi mahtunut suuhuni. Muuten kyllä tuntui hyvältä, kunhan alkutyöntymisen kipuvaiheesta pääsi yli.
sitten kovin valtava ole , ihan tavallinen . Ja valokuviin ja puheisiin ei kannata uskoa kuvia voidaan muokata ja puheet voi olla mitä vain . Kunhan näät livenä niin voi käydä ilmi että miehellä on vain pikkuinen pippeli .
 
Viimeksi muokattu:
aloittaja
sitten kovin valtava ole , ihan tavallinen . Ja valokuviin ja puheisiin ei kannata uskoa kuvia voidaan muokata ja puheet voi olla mitä vain . Kunhan näät livenä niin voi käydä ilmi että miehellä on vain pikkuinen pippeli .
Tulen kertomaan, sitten kun olen nähnyt kyseisen vehkeen livenä, niin saat sinäkin mielenrauhan.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Helpointa se olisi laittaa pikkuisena sisälle ja antaa turvota siellä sisällä.

Moni tietysti ajattelee, että miten se onnistuu.
No sopivalla hetkellä tietysti, kun se penis suurenee pikkuhiljaa.
Kun työ tehdään paljaalla, ja pitkä esinahka on tallella, niin tilanne paranee vaan.
Silloin kun esinahka on terskan yllä, niin terska ei suurene läheskään niihin mittoihin, kun mitä tapahtuu esinahan taakse vetämisen jälkeen.
No turpoaa oikein kunnolla.

Nyt kun sisääntyöntyminen tapahtuu esinahan ollessa terskan päällä, niin emättimeen työntyminen poistaa sen, ja pieni kalu menee sisälle turpoamaan.
Siellä se on sitten viihdykkeenä, kunnes laukeaa hetkellä, kun nainen orgasmin saa.

Näin ei poistuminenkaan kipeää tee.
 
Viimeksi muokattu:
Varovaisesti
Samaa mieltä kuin joku toinenkin kirjoittaja tässä ketjussa, että ei ole mikään kohtuuttoman kokoinen. Miehelläni on erektiossa 20 cm ja ympärys on niin, etten saa sormenpäitäni yhteen elimen ympärille. Ainut asento, jossa kannattaa olla varovainen on kun mies tulee takaapäin sisälle. Työntyminen rauhassa niin, että emätin ehtii peliin mukaan muuten jos tökkäisee täysillä pohjaan niin sattuu. Kaikki sellaiset asennot ovat ok, joissa sinä pystyt määrittelemään liikkeet ja tahdin.
 
huh huh
Samaa mieltä kuin joku toinenkin kirjoittaja tässä ketjussa, että ei ole mikään kohtuuttoman kokoinen. Miehelläni on erektiossa 20 cm ja ympärys on niin, etten saa sormenpäitäni yhteen elimen ympärille. Ainut asento, jossa kannattaa olla varovainen on kun mies tulee takaapäin sisälle. Työntyminen rauhassa niin, että emätin ehtii peliin mukaan muuten jos tökkäisee täysillä pohjaan niin sattuu. Kaikki sellaiset asennot ovat ok, joissa sinä pystyt määrittelemään liikkeet ja tahdin.

Ketä vittu kiinnostaa joku invalidiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Welttu
Kyllä nuo kyselyt tuolla alussa paljastavat tämänkin feikiksi, itse kunkin on helppo aviosiipan ollessa vieressä kokeilla ensin mandariinia, sitten appelssiinia ja jos kreippikään ei riitä niin sitten on uudelle panopojalle haasteet kohdallaan.

Väljävartaloiset ovat kautta maailman unelmoineet täyttymisen tunteesta ja sehän on hyvä että panee toimeksi mutta kannattaa tuolle uudelle kaverille kertoa jo etukäteen miten isoa kaipaa ja sanoa miten väljä on niin osuu silloin paremmin plugi paikalleen

Katoin muutaman pätkän strapless dildolla toisiaan helpottavia ja hyväileviä naisia. Teollinen tuote oli tehty aika sutjakaksi ja juuri sopivan ahtaalta näytti nuorissa huotrissa. Ihmettelin miksei oltu tehty isommalla muotilla mutta tiukka"pipoisia" (heh heh tuo hassu ilmaisu) näyttivät tyttöset olevan ja hyvin täytti tuo normikoon dildo kolonsa
 

Yhteistyössä