Antakaa vinkkejä EDULLISEEN, LÄMPIMÄÄN maahan lapsen kanssa matkustavalle :)).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli mieli tekisi kovasti joulun tienolla pariksi viikoksi jonnekin lämpimään.
Teneriffan tennisukkakohteet ei nappaa ja itse paikassa pitäis olla HALPAA ja KUUMAA :).

Joku 5000 e / 2 viikkoa koko porukalta (4 henkilöä) sisältäen hotlan ja lennot.

Antakaa vinkkejä missä olette olleet ja minkä kokeneet kivaksi :)).
Hotellin ei tarvi olla mikään viiden tähdn luksus. Siellä ei käydä juuri kuin nukkumassa :).

Siis tuo 5000 e sisltää hotellin ja lennot, mutta ei käyttörahoja / ruokia? Hmm, silloin on lämmintä lähinnä kaukomailla. Joulunaikaan ei taida päästä juuri mihinkään tuolla, tammikuussa pääsette Thaimaan reissulle.

[QUOTE="Vieras";28453744]Egypti on varmaan lähin kohde mikä on tuohon aikaan lämmin.[/QUOTE]

Mites noi hiekkikset? Dubai, Arabiemiraatit? Pääseekö niihin keskellä meikäläistä talvea?

[QUOTE="vieras";28453754]Mites noi hiekkikset? Dubai, Arabiemiraatit? Pääseekö niihin keskellä meikäläistä talvea?[/QUOTE]

Ne ei taida olla kovin halpoja maita

Teillähän on oikein reilu budjetti! Suosittelen itse jo kuluneeksi muodostunutta ehdotusta, eli Thaimaata. Lämmin, kaunis, halpa. Kohteen valintaan kannattaa kiinnittää huomiota, itse jättäisin Phuketin ja sen lähisaaret välistä.

No mä tykkäsin Kanarialla tosta Puerto Ricosta, mikään KUUMA siellä ei varmaan ole mut mut mulle riitti se 23-28 mikä siellä oli viime jouluna. Ja se ei ollut mikään tennissuka paratiisi,tai en ainakaan laitttanut merkille. Tolla teidän budjetilla pääsee jo varmaan Thaimaahankin kivasti.

Viimeksi muokattu:
Dubaita suosittelen erittäin lämpimästi. Siisti, lämmin, paljon nähtävää, helppo kulkea, halpaa (neljä henkeä söi viikon aikana joka ilta ulkona, hinnat vaihteli 20-150e/ilta koko sesurueelta!!!) on shoppailtavaa, rannat siistit, hotelleissa hyvä palvelu, kohtalaisen lyhyet lennot (6,5h), näyttää pääsevän jopa alle 1000e/hlö/vk ja yleensähän se toinen vk ei maksa kuin muutaman satasen lisää.. Siinäpä useampia plussia! :)

Itse olen tuolla matkustanut miehen kanssa -03 jouluna ja nyt lasten (8v ja 6v) suunitellaan ens jouluksi sinne matkaa! Sinne on vaan pakko päästä uudestaan.. Thaimaa ei kiinnosta ja Kanariasta mietityttää se sään epävarmuus tuohon aikaan..
Kymmenen vuotta sitten siellä oli joulun aikaan ostoskeskuksissa joulukuuset yms hotellit koristeltu. Kaduilla oli turvallista liikkua, kun ei känniläisiä riehumassa, ei juurikaan yöelämää tarjolla (mikä ihan ok lapsiperheille), ei roskia maassa (räkimisestäkin saa siellä sakot!), joten todella siistiksi voisi kutsua. Soukit oli mahtavat, kultasoukit ja mausteiden tuoksu huumaava. Abra-veneellä oli hauska puksutella lahden yli toiselle puolelle, taksilla ja busseilla kulkeminen on lähes ilmaista. Suosittelen varaamaan etukäteen (jos halua on) retken aavikkosafarille, jossa pääsee mm. kameleilla ratsastamaan, näkee aavikon auringonlaskun, beduiinielämää ja jeeppi-ajelua aavikolla. Upea elämys!!

Yhteistyössä