Antakaa viime hetken HYVÄT neuvot työhaastatteluun!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Rehellinen kannattaa olla!
Joo niinpä varmasti tarviikin, mut jos mä olen ihan TÄYSIN rehellinen niin pelkään etten ainakaan saa paikkaa, koska siellä pitäis kovasti kuitenkin kehua itseäni ja mussa ei ole niin kauheesti omasta mielestäni kehumista niin tarvii sit vaan koittaa kuitenkin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
mä ainakin sanoin haastattelussani suoraan että jännittää kun rupesin sölkkään sanoissa. ihmisiä ne haastattelijatkin (yleensä) on.
Niinpä, täytyy se kanssa muistaa et ei se hastattelija nyt mikään jumala ole, ei se päätä kuin vaan et pääsenkö mä töihin vai en :D

vieras
Käy vessassa ajoissa, imeskele vaik kurkkupastillia menomatkalla ja raikas hengitys on taattu. Ei liikaa ettei tule ensin ilmastollisia ja määrän kasvaessa laksatiivisia vaikutuksia :saint: ;)

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Rehellinen kannattaa olla!
Joo niinpä varmasti tarviikin, mut jos mä olen ihan TÄYSIN rehellinen niin pelkään etten ainakaan saa paikkaa, koska siellä pitäis kovasti kuitenkin kehua itseäni ja mussa ei ole niin kauheesti omasta mielestäni kehumista niin tarvii sit vaan koittaa kuitenkin.
nykyään arvostetaan myös sitä, että osaa löytää itsestään ne negatiiviset puolet ei vain positiivisia. Onnea matkaan!

työttömyys.net
Vinkkejä työhaastatteluun
Ole oma itsesi, äläkä yritä esittää muuta kuin olet
Älä vähättele itseäsi, mutta älä myöskään liioittele. Ole totuudenmukainen
Pukeudu asiallisesti ja mahdollisimman pitkälle siten, kuin yleensäkin pukeutuisit
Ole positiivinen, rento ja luonteva
Älä jaarittele, mutta vältä pelkkiä "kyllä" tai "ei" -vastauksia

Yhteistyössä