Antakaa vanhempien itse päättää joulupukista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tyttö (5v.) tuli päikystä ja sanoi, että joku kaveri sanoi ettei Joulupukkia ole. Sen tyttöjen vanhemmat kertoi, että joulupukkia ei ole, joku pukeutuu joulupukiksi, vanhemmat tuo lapset kuusen alle. Muillekin lapsia saa kertoa.
Olisi kivaa jos vanhemmat itse päättää milloin kertoo asiasta joulupukista.

Tyttö (5v.) tuli päikystä ja sanoi, että joku kaveri sanoi ettei Joulupukkia ole. Sen tyttöjen vanhemmat kertoi, että joulupukkia ei ole, joku pukeutuu joulupukiksi, vanhemmat tuo lapset kuusen alle. Muillekin lapsia saa kertoa.
Olisi kivaa jos vanhemmat itse päättää milloin kertoo asiasta joulupukista.
Nojaa meillä kyl annettiin niin et kun itse tajus ettei ole ni sit myönnyttiin siihen. Ku tyttö hokas yks kerta et se joulupukki joka on siinä kuumalla linjalla on jouluna eri kuin se joka tuli mun siskolla käymään nih pitkin hampain sit kerroin joulupukista ku se on sellasta kaunista lapsen uskoo ku ne jännittyneenä odottaa joulupukkia ja vähän välii tapittaa ikkunaa ni miksi sitä lapsen pientä iloa viedä pois vaikkei paljasta et ei ookkaan muka pukkia olemassa. Sitäpaitsi mun isovanhemmat asui kilsan päässä napapiiristä ni vietinhän mä siellä sen aidon pukin kaa aikaa niih ettäs tiiät😉 ja yritinhän mä viel et pukki on olemas samanlailla kuin hammaskeijun kaa. Ku ainakun tytöltä lähti hammas ni se sanoi et se odottaa jännittyneenä ja valvoo koko yön et näkee sen keijun se on niin suloista ni miksi se pitäisi viedä pois liian aikaisin? Mut tyttö nukahti aina ja aina löytyi kolikko tyynyn alta:) onko teillä käynnyt lapsena hammas keijuu ja jos on ni mitä teillä löytyy tyynyn alta?

Yhteistyössä