Antakaa mulle fiksuja neuvoja!? Tapasin viikonloppuna ihanan miehen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Karolina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Karolina"

Vieras
Eli tää mies tuli mulle juttelemaan baarissa ja pyysi mua keikalle. Vaihdettiin numeroita. Nyt ollaan tekstailtu ja arvelinkin, että hän on mua jonkun verran nuorempi. Mutta enpä tiennyt, että on mua kymmenen vuotta nuorempi. Itse olen siis vähän päälle kolkyt ja mies vähän päälle kakskyt.

Hän siis otti muhun ensin yhteyttä ja juteltiin kaikenlaista kunnes tuli tämä ikäkysymys. Hän sanoi, ettei kyllä uskois mua tän ikäiseksi. Itse luulin häntä vanhemmaksi.

Eli kysymys, miten tästä eteenpäin? Onko ihan hölmöä sekaantua noin nuoreen mieheen? Ehdin jo ihastua, oikeastaan heti kun juteltiin, hän teki muhun vaikutuksen olemalla selvinpäin ja itsevarma.

Sano yksikin hyvä syy olla sekaantumatta? Mitä voit menettää jos kokeilet? Jos et kokeile, saatat menettää paljonkin.. Minusta elämä on liian lyhyt tommosten pohtimiseen. Rohkeasti vaan katsomaan mitä se tuo tullessaan :)

Eikö ole oletettavaa että se erottuu ainakin jotenkin muista 20 vuotiaista jos Karolina on kerran luullut häntä vanhemmaksi? Sitäpaitsi eihän kukaan kysynyt mitä sä siinä tekisit.. ja jos Karo on siihen ihastunut ni oliskai typerää jättää katsomatta mitä siitä tulee sen takia että joku "näyttää kakskymppiseltä".. sitäpaitsi kai sekin joskus vanhenee :-D

No kyllä mä ajattelin, että voisi olla ainakin 25v. Ei haittaa jos mies on mua nuorempi, mutta tuo kymmenen vuotta on aika paljon kun mies vielä niin nuori. Mutta voisihan sitä ainakin tavata, ei kai kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan.

Tiedostan, että monelle tälläinen ikäero voi olla liikaa ja joltain voi tulla sanomistakin. Ehkei minua niin paljon liikuta muiden mielipiteet etten voisi häntä tavata ja katsoa mitä meistä tulee. Voihan se olla lyhyt romanssi, kaverisuhde tms. tai sitten se jää yhteen tapaamiskertaan. Ei pitäisi liikoja kyllä miettiä vaan antaa palaa!

Elämä on lyhyt ja kun sitä vihdoin edes tapaa jonkun, joka on oikeesti tosi kiinnostava niin en halua kyllä jättää väliin.

[QUOTE="kisuli";29203542]Eikö ole oletettavaa että se erottuu ainakin jotenkin muista 20 vuotiaista jos Karolina on kerran luullut häntä vanhemmaksi? Sitäpaitsi eihän kukaan kysynyt mitä sä siinä tekisit.. ja jos Karo on siihen ihastunut ni oliskai typerää jättää katsomatta mitä siitä tulee sen takia että joku "näyttää kakskymppiseltä".. sitäpaitsi kai sekin joskus vanhenee :-D[/QUOTE]

Tuliko valopää mieleen, että myös ap vanhenee samalla... kiinni ei sitä ikäeroa saa ikinä. Toki on eriasia jos ikäero on 30v ja 40v kuin 20v 30v. Viimeeksi mainittu antaa vaikutelman kehdonryöstäjä puumasta :x:x

Yhteistyössä