Antakaa lomailu vinkkejä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lippis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lippis"

Vieras
Eli oulun seudulta ois tarkoitus lähteä, vaunulla tai ilman. Mukana äiti + isä ja 3.5V, 1.5V ja 6kk ikäiset!

Mietitty on Norjaa, mut se ei hirveästi houkuta lasten kans (pitkät ajomatkat)
Mökkiä esim. Kuusamosta ja siitä päiväreissuja luontoon
Jukujukumaata
Hiekkasärkiä
Raatteentietä

SUOSITELKAA ja vinkatkaa.. muutaman päivän reissu mihin vois mennä näin pienten kanssa! Ranuan eläinpuistossa käytiin viimevuonna ja oli vielä liian iso, kiinnostus ei jaksanu pysyä loppuun asti

Keskisellä on Sariolan tivoli, se on ilmanen ja 6-22.7 ja ihan passelisti tuon ikäsille laitteita ja tykkäävät kyllä, pienempien kanssa pääsee itse ilman lippua kieputtimiin.

[QUOTE="Emma";24122798]Muumimaa, pienten kanssa helppo olla ja tuon ikäisille kiinnostavia puuhia.[/QUOTE]

liian kaukana!! Varmasti ois muuten hyvä kohde! Mut tarkoitus tehdä 3-4:n yön reissu silleen et on aikaa olla aina kohteessaki ´+ kyläillä

[QUOTE="vieras";24122824]Keskisellä on Sariolan tivoli, se on ilmanen ja 6-22.7 ja ihan passelisti tuon ikäsille laitteita ja tykkäävät kyllä, pienempien kanssa pääsee itse ilman lippua kieputtimiin.[/QUOTE]

tätä miehelle ehotin ja se vois olla yks kohde!

Ähtärin eläinpuisto on Tuurin lähellä, pikkaset tykkää yleensä kovasti. Lomamökkejä voi saada edullisesti samalta suunnalta pamin etelä-pohjanmaan osastolta, tuurilla voi olla vapaata jossain kohtaa, laitan linkin tulemaan.

Livolla on ainakin hyvät uimarannat jos sinne suuntaan menette. Meillä itellä mökki Posiolla et siellä tulee oltua.
Tuo Norjan reissu muakin polttelis kun edellisestä kerrasta se 10v. tarvis vaan olla se oma vaunu et viittii lähteä. Kuusamossa on ihan ok leirintä alue siinä tropiikin vieressä. Rukalla muistaaksenin kesäliukumäki ja sit on se joku paikka missä on karhuja.

Tänä vuonna taidan käydä Rovaniemellä mutkan. Sielläkin varmaan löytyy monenlaista (muutakin kuin santapark joka ei mun mielestä oo mistään kotoisin) .

Moro,

noista sun mainitsemistasi paikoista jättäisin Jukuparkin suosiolla odottamaan muksujen kasvamista. Olin siellä esikoisen kanssa hänen ollessaan 3 v ja se reissu vielä meni mutta pienempien kanssa en lähtisi. Tokihan siellä on muutakin kuin niitä vesiliukuja mutta meillä ainakin poika halusi vain ja ainostaan niihin ja suurimpaan osaan oli vielä liian pieni. Siinä sitten kiivettiin sitä ainokaista isoa mäkeä mihin poika pääsi mun kanssa.

Kalajoen hiekkarannat tosin on mukava paikka oleilla ihan muuten vaan.

Kaveri tuossa suositteli Kälviän kotieläinpuiston yhteydessä olevaa vaunupaikkaa, sanoi että näyttää luotaantyöntävältä mutta yllättävän mukava oli ollut :)

En tuon seudun paikkoja niin tiedä, kun asutaan itse etelässä. Mutta ei ainakaan Jukuvesipuistoon. Muutenkin teidän lapset on vielä sen verran pieniä, että joku hiekkaranta itsessään on varmasti jo riittävän kiva. Siihen päälle joku läheinen vesipuisto. Eli ehkä ne hiekkasärkät?

[QUOTE="vieras";24139789]En tuon seudun paikkoja niin tiedä, kun asutaan itse etelässä. Mutta ei ainakaan Jukuvesipuistoon. Muutenkin teidän lapset on vielä sen verran pieniä, että joku hiekkaranta itsessään on varmasti jo riittävän kiva. Siihen päälle joku läheinen vesipuisto. Eli ehkä ne hiekkasärkät?[/QUOTE]

Nyt jumitin tohon vesipuistoon... tarkoitin LEIKKIpuistoa.

Tuuri on hyvä, tivoli on 22.7 viimesen päivän ja siellä on asuntovaunualue, erittäin suosittu asuntovaunualue Kalajärvi on noin 40 km päässä Tuurista Peräseinäjoella. Sitten taas Seinäjoella löytyy vaikka jokilaivaristeilyä, aika passelia hommaa tuon ikäsille. Seinäjoella on aika passeli uimahalli myös.

Yhteistyössä