Antakaa hyviä polttari vinkkejä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suunittelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä tyyppiset polttarit olette ajatellut pitää? Perinteiset, joissa juhlakalu nolataan jossain julkisella paikalla -tyyppiset vai jotain hemmottelumeininkiä? Mulle itselle oli järjestetty vähän noitten sekoitus, eli aika perinteiset polttarit.

Vinkkinä voin kertoa, että jos morsian on sellainen luonteeltaan että oikeasti nauttisi "nolaamis"jutuista, niin sit voi pitää sellaiset. Mutta jos luulette että ei tykkää, niiin älkää tehkö niin. Muuten päivästä jää vaan morsiamelle kurja muisto, että joutui tekemään sellaista mistä ei pidä.
Yksissä polttareissa joissa olin vietettiin mukavan rento päivä. Käytiin porukalla joogaamassa tunti, varattiin itse se joten paikalla oli vain meidän porukka (morsian oli kertonut aiemmin että haluaisia joskus kokeilla sitä). Kaupungilla morsian möi pusuja (neekerin suukkoja), eikä mitään yltiömäistä nolaamista. Sit vuokrattiin mökki ja vietettiin siellä mukava ilta yhdessä ruokaa tehden ja saunoen morsiussaunaperintein, ja pelailtiin pelejä ja muuta pientä ohjelmaa. Meidän tapauksessa morsian tosin oli paksuna, joten siksikin rauhallinen meno. Ei olisi ollut kiva, jos muut juhlii railakkaasti alkoholin voimin ja morsian mehulinjalla, joten kaikki otettiin vain muutamat :)

Muilta olen kuullut esim. käydään kirpparilla josta morsian etsii itselleen vaatteet (ei saa olla mitään tavallisia tylsiä), mennään lavatansseihin ym sellaista.

Mielikuvitusta käyttöön niin hyvä tulee, ja tehkää juhlasta morsiamen näköinen!

Noo onko tämä morsian miten vauhdikas tyyppi? Jotain elämysjuttuja? Benjihypyt yms.. en kyllä tiedä yhtään, voiko tuommoisia harrastaa missään talvella. Onko värikuulasodat yms. liian äijien juttuja? Sitten on perus keilailut ja seinäkiipeilyt. Hemmottelujuttuja hmm.. Viekää morsian hierottavaks (esim. kuumakivihieronta on ihana!), kasvo-käsi- tai jalkahoitoon? Tai johonkin kylpylään? En nyt keksi mitään kovin erikoista.. Sitten syömään johonkin hyvään ravintolaan tai johonkin mökille rentoutumaan loppuillaksi? Yhdessä voi tehdä ruokaa ja saunoa yms.

Yhteistyössä