antaisitteko te?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lilli82

Jäsen
26.04.2008
33
0
6
laitantän nyt tänne

ihmiselle joka ei pidä teistä vanhoja lasten vaatteita ja lasten tavaroita? vaikka olisikin suvusta? kun meillä joutaisi tän nuoremman tavaraa. mutta nyt syntyi sukuun yksi lapsi ja mun äiti sitten että "annappa niille ne sitterit ja muut"...

mutta kun se perhe ei pidä meistä yhtään. niin miksi ihmeessä annettas. vaikka tiiän että ois tarpeen. :/

oonko mä jotenkin huono ihminen jos en ees ehdota niille että tarviiko ne?

miehenikin on vähän silleen että hittoakos sitä niille ilmatteeksi antamaan. mahtasko ne meille antaa jos niillä ois. no en usko!!

lainaan en anna kun tulee tavara sit kauheessa kunnossa takas joko annan tai myyn jos pitää luopua.

äiti vähän tais siitä nokkiinsa ottaa kun ilmaisin kantani.
:x :kieh:

vaikka kyse on todella läheisestä sukulaisestani niin silti!! sisko perheineen
:ashamed: :'(

antaisin jotain, mutta en kaikkea. tavallaan antaminen voisi olla kädenojennus, kaunis ele, vaikka ette pitäisi toisistanne ollenkaan. kohteliaisuutta sinun puolelta.

missään tapauksessa en antaisi kaikkea sellaiselle henkilölle, josta en pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
No en hitossa antaisi minäkään.
Miksi antaa hyvää hyvyyttään jotain perheelle, joka ei pidä teistä?

varmaankin siksi että jos ne vaikka sit pitäisi meistä. mutta hyvin epätodennäköistä että niin koskaan tulee käymään :ashamed:

sisko on ihan ok. mutta sen narsisti mies on ihan.. piip... :( |O

sisko on valinnut kantansa. kun hänen mes tuli ja haukkuimeidät... piittkäää tarina :'(

Alkuperäinen kirjoittaja lilli82:
laitantän nyt tänne

ihmiselle joka ei pidä teistä vanhoja lasten vaatteita ja lasten tavaroita? vaikka olisikin suvusta? kun meillä joutaisi tän nuoremman tavaraa. mutta nyt syntyi sukuun yksi lapsi ja mun äiti sitten että "annappa niille ne sitterit ja muut"...

mutta kun se perhe ei pidä meistä yhtään. niin miksi ihmeessä annettas. vaikka tiiän että ois tarpeen. :/

miehenikin on vähän silleen että hittoakos sitä niille ilmatteeksi antamaan. mahtasko ne meille antaa jos niillä ois. no en usko!!

lainaan en anna kun tulee tavara sit kauheessa kunnossa takas joko annan tai myyn jos pitää luopua.

Miksi ne eivät pidä teistä? ja siis ette ole yhteydessä ollenkaan? Luuletko että saisit minkäänlaista kiitosta osaksesi? En minäkään antais jos ei edes kiitosta tulisi, mieluummin sitten lahjoittaisin jollekin köyhälle tuntemattomalle....

Alkuperäinen kirjoittaja Kotikissa:

Toisaalta hyvät teot voivat poikia myönteistäkin; myös tälläsessäkin tapauksessa

Totta kai voi. Mutta mä voisin ap´n tapauksessa harkita joidenkin tavaroiden antamista JOS sisko itse kysyisi.
Mutta kenenkään muun kehotuksesta- never.

(tosin minä en ole mikään hyväntekijä muutenkaan :ashamed: )

varmaankin siksi että jos ne vaikka sit pitäisi meistä. mutta hyvin epätodennäköistä että niin koskaan tulee käymään :ashamed:

sisko on ihan ok. mutta sen narsisti mies on ihan.. piip... :( |O

sisko on valinnut kantansa. kun hänen mes tuli ja haukkuimeidät... piittkäää tarina :'(

Oli sisko tai ei, mä en "ostaisi" heidän hyväksyntää.
Itse on tosiaan kantansa valinnut, joten pärjätkään valintansa kanssa.

mä voisin tehä niin että kattosin tavarat läpi ja jos olis jotain mitä antasin muutenki pois niin kysysin haluaako se ne ja sit toisille laittasin hinnan. sillä tavalla ei tarvii miettiä millasena ne tavarat tulee takasin vai tuleeko ollenkaan.
tai kun kyseessä on tollanen joka ei muuten yhtään välitä teistä niin antasin vaan niitä pois annettavia ja sanosin että muut pidät säilössä tmv....

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
laitantän nyt tänne

Miksi ne eivät pidä teistä? ja siis ette ole yhteydessä ollenkaan? Luuletko että saisit minkäänlaista kiitosta osaksesi? En minäkään antais jos ei edes kiitosta tulisi, mieluummin sitten lahjoittaisin jollekin köyhälle tuntemattomalle....

luulen että kiitosta ei tulisi :ashamed:

olen siskonkanssa kyllä hieman soitellut.

ollaan yritetty kyllä kättä ojentaa aikaisemmin mutta ei ole ollut hyötyä...

se on pitkätarina mistä kaikki alkoi... :x

Tilanteen mukaan on tuossakin tapauksessa toimittava ja itse tiedät tilanteen parhaiten. Ei kannata antaa tavaroita, jos se tuntuu kovin vastentahtoiselta.

Omakokemukseni on tuttavasta, joka oli saanut omalta siskoltaan tavaroita lainaan. Hän ei pitänyt siskoltaan saamaa apua missään arvossa ja piti tavaroita ja vaatteita siten, että käytön jälkeen olivat normaalikäyttöä heikomassa kunnossa. Ja sanoipa hän minulle itsekin, ettei välitä missä kunnossa hän vaatteet palauttaa. Itse hankkimiaan tavaroita hän ei lainannut siskolleen, vaan myi ne muualle.

Yhteistyössä