antaisitteko nuorenne 14 vuotiaan osallistua nuopparilla yöttömään yöhön

siellä katsotaan elokuvia ja pelataan pelejä ja syödään karkkia yms. pitsaa ja muuta
sellaista. tilaisuus on alkoton. paikalla on useampi aikuinen valvoja. ja moneenko antaisitte
nuoren olla. meillä tyttö menee tänään tuollaiseen ja lupa on olla kello kahteentoista
yöllä. sen jälkeen iso veli hakee pois.

meillä
Juttelisin nuoren kavereiden vanhempien kans ja sopisin heidän kanssa yhteisen kotiintuloajan. Etenkin jos valvonta on ja kyyti kotiin niin saisi olla poikkeuksellisesti myöhempäänkin kuin 12.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;25736613:
Juttelisin nuoren kavereiden vanhempien kans ja sopisin heidän kanssa yhteisen kotiintuloajan. Etenkin jos valvonta on ja kyyti kotiin niin saisi olla poikkeuksellisesti myöhempäänkin kuin 12.
no tähän saakka on saanut olla aina silloin tälläin tuonne kello 22 joten tää nyt on sitten poikkeus, ja saa olla puoleen yöhö

jiii
Mun mielestä noi tilaisuudet on ihan hanurista. Tai ainakin mellä päin on koska noita on järjestetty lasten lomaikaan keskellä aikuisten työviikkoa.

Meillä nyt 15 tyttö on noissa käynyt muutaman kerran, ja ei hänelle ole annettu lupaa olla siellä koko yötä. 14 vuotiaana taisi saada olla juuri kahteentoista asti. Syksyllä, jo 15 vuotiaana, taisi saada olla hivenen pidempään.

"niin"
o muutenhan ne luuhaisi kaupungilla kenenkään valvomattomissa ("yökylässä kaverilla" tms). Mun mielestä tosi hienoa, jos nuokkarilla resursseja ja ntyönohjaajille haluja järjestää tollasia.

Meillä 15v poika lähti juuri nuokkariin, joka loppuu 21.00. Kerran vuoteen on myös ollut yönuokkari. Sitä lähdin miettimään, että jos nuokkari olisi kaupungissa ja kestäisi puolille öihin, minun pitäisi tietää lapseni olevan nuokkarissa, eikä pitkin kyliä eli joko nuokkai olisi kuten meillä yönuokkarit eli sinne pyydetään vanhemmilta lupa ja sovitut lapset on sielä sovitusti tai sitten soittaisisin jossain vaiheessa iltaa nuokkariin ja tarkistaisin lapseni olevan sielä ja siis lapsi tietäisi että soitan.

Turvallisesti voi päästää. Meillä ainakin tarvitaan lupalappu, johon vanhemmat ovat laittaneet lähtöajan. Niitä sitten seurataan ja porukka lasketaan aina välillä että paikalla on ne mitkä pitääkin ja jos joku on lähtenyt niin soitto vanhemmille.

Jokainen myös puhallutetaan ja tehdään tarv. yön aikana uusia puhallutuksiakin.

Aamuun asti useimmat saavat olla.

olen päästänyt jo 13 vuotiaankin aikoinaan

täällä lapsien piti viedä sinne nuopparille lupalappu, nuorisotilasta ei saanut poistua 21-8 välillä, ainoastaan jos vanhemmille soitettiin ja vanhemmat kävivät hakemassa pois.

Yhteistyössä