Antaisitteko mummon tavata lapsenlastaan tämän jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Antaisitteko mummon tavata lapsenlastaan, jos hän olisi sanonut lapselleen (lapsenlapsensa aikuiselle vanhemmalle) ettei toivo tämän ottavan vastuuta ko. lapsesta, koska ''nuoruutta on vielä jäljellä''? Näin oli siis sanottu, vaikka suhdettakin takana jo jonkin aikaa ja lapsi jo syntynyt... ei ole tullut lasta katsomaan tms tämä mummo.. olisi kyllä saanut mun puolestani, mutta asian kuultuani toivottaisin koko mummon painumaan niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.

Oletteko lapsen isän kanssa vielä yhdessä? Onhan tuo mummolta tylsästi sanottu mutta kyllä mä vaan yrittäisin päästä asian yli ja antaa tavata lasta jos mummo vaan muuten on suht ok. Mitä enemmän välittäviä ihmisiä lapsella on ympärillään niin sen parempi.

Mä tunnen yhdet isovanhemmat, jotka myös töksäyttivät pahasti samasta asiasta. Nykyään ovat kuitenkin tosi hyvät isovanhemmat. Riippuu tyypistä, mutta lapsen takia voisin antaa tilaisuuden osoittaa, että ääni kellossa on muuttunut, vaikka olisinkin loukkaantunut.

En osaa noiden tietojen perusteella sanoa haluaisinko itse tavata mummoa tai päästäisinkö esim. häntä kotiini. Lapsenlapsen luultavasti antaisin tavata mummoa, jos se vain olisi mahdollista.

Yhteistyössä